خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در پاسخ به ایلنا:

آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۳۶

اگر مصرف آب زیاد شد سیاستی را دنبال می کنیم تا افراد پرمصرف ابتدا به آنها اخطار داده شده و سپس با آنها برخورد می‌شود.

استاندار تهران از بررسی موضوع آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب خبر داد و گفت: تا حدود ۹۰ درصد از انجام این کار جلوگیری شده که این عدد در ظرف یکسال عملکرد بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین هاشمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در باره کمبود آب در استان تهران گفت: تا پایان پاییز کمبود آب نداریم البته این مسئله بستگی به صرفه جویی و درست مصرف کردن آب دارد.

وی ادامه داد: در واقع باید مدیریت آب صورت بگیرد تا با مشکلی نیز مواجه نشویم.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر مصرف آب زیاد شد سیاستی را دنبال می کنیم تا افراد پرمصرف ابتدا به آنها اخطار داده شده و سپس با آنها برخورد می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص آبیاری مزارع جنوب استان تهران با فاضلاب تصریح کرد: این مسئله در حال بررسی است و در صورت لازم برخورد صورت می گیرد. تا حدود ۹۰ درصد از انجام این کار جلوگیری شده که این عدد در ظرف یکسال عملکرد بسیار خوبی است وتلاش داریم آن ۱۰ درصد را هم تا سال آینده صورت نگیرد و کشاورزان نیز همکاری خوبی با ما در این رابطه داشته اند.
وی درباره پلیس آب نیز بیان کرد: وزارت نیرو و برخی دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اقدامات لازم را اجرا کنند چرا که این یک قانون مصوب است و باید اجرایی و عملیاتی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز