خبرگزاری کار ایران

حقی با ایلنا مطرح کرد؛

برگزاری اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری در شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۷۷

بررسی عملکرد یک ساله دولت یازدهم و نحوه تعامل دولت و اصلاح‌طلبان از موضوعاتی است که قرار است در نشست سالانه و در کمیته‌های جداگانه حزب مردم‌سالاری بررسی شود.

رئیس کمیته اجرایی حزب مردم سالاری گفت: بررسی عملکرد یک ساله دولت یازدهم و نحوه تعامل دولت و اصلاح‌طلبان از موضوعاتی است که قرار است در نشست سالانه و در کمیته‌های جداگانه حزب مردم‌سالاری بررسی شود.


محمدرضا حقی رئیس کمیته اجرایی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: روزهای پنجشنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ شهریور در دوازدهمین اردوی تابستانی این حزب که در شهرستان ماسال استان گیلان برگزار می‌شود، قرار است برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های محوری و طرح انتخاباتی حزب مردم‌سالاری برای مجلس دهم مورد بحثو بررسی قرار گیرد.


عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری افزود: در این اردو که علاوه بر دبیر کل و اعضای شورای مرکزی و دبیران شعب استانی حدود ۱۵۰ نفر از دبیران شعب شهرستانی نیز حضور دارند، تاریخ و برنامه‌های کنگره سیزدهم حزب مردم‌سالاری و همچنین برنامه‌های این حزب در اجتماعات و همایش‌های استانی به تصویب شرکت کنندگان در اردو خواهد رسید.


این عضو دفتر سیاسی حزب در پایان افزود: بررسی عملکرد یک ساله دولت یازدهم و نحوه تعامل دولت و اصلاح‌طلبان نیز از دیگر موضوعاتی است که قرار است در این نشست سالانه و در کمیته‌های جداگانه بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز