خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد:

ماموریت کمیته انتخابات برای تهیه جدول زمان‌بندی و تنظیم سیاست‌های انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۷۲

ما نه تنها با ایجاد تشکل‌هایی همچون «ندا» مخالف نیستیم، بلکه به دلیل تقویت تحزب در کشور از آن استقبال هم می‌کنیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما نه تنها با ایجاد تشکل‌هایی همچون «ندا» مخالف نیستیم، بلکه به دلیل تقویت تحزب در کشور از آن استقبال هم می‌کنیم.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، جزییات نشست فوق‌العاده‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را تشریح کرد.

وی با اشاره به بررسی آخرین اخبار مطرح شده در این نشست بر ضروررت تداوم برنامه‌های سیاست خارجی دولت یازدهم و ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱ + ۵ تاکید کرد و گفت: بدون شک تحریم‌های جدید علیه ایران نه تنها با توافقنامه ژنو منافات دارد، بلکه به کاهش اعتماد ما منجر خواهد شد؛ لذا وزارت خارجه باید تصمیمات و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ نماید.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به اتمام آیین‌نامه شرح وظایف کمیته انتخاباتی این شورا تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه مذکور این کمیته با مصوبه شورای هماهنگی می‌تواند حداکثر تا تعداد ۵۰ درصد اعضای جدید غیر عضو شورا را پذیرش کند و باید جدول زمان‌بندی و برنامه‌ها و سیاست‌های انتخاباتی و ساختار تشکیلات ستاد مرکزی و ستادهای استانی را هر چه سریع‌تر تهیه نماید.

کواکبیان در ادامه افزود: البته مقرر شد تا دو هفته آینده آیین نامه داخلی شامل ترکیب هیات رئیسه و نحوه اداره جلسات این کمیته به تصویب نهایی برسد.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری در پایان با اشاره به تاکید اعضای جلسه بر لزوم ساماندهی تشکل‌های مربوط به جوانان احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما نه تنها با ایجاد تشکل‌هایی همچون «ندا» مخالف نیستیم، بلکه به دلیل تقویت تحزب در کشور از آن استقبال هم می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز