خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

وزارت دفاع در انجام ماموریت‌ها و وظایف رو به جلو حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۱۱

لطف و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می‌کند که همواره در جهت اجرای صحیح ماموریت‌های محوله و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح قدم‌های استوار و محکمی بردارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد که نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان طی سخنانی در جشنواره مالک اشتر با گرامی‌داشت روز صنعت دفاعی و هفته دولت و پاسداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر از این شهیدان والامقام به عنوان اسوه های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها، خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

وی روز صنعت دفاعی را روزی مهم و مسئولیت آفرین دانست و افزود: لطف و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می‌کند که همواره در جهت اجرای صحیح ماموریت‌های محوله و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح قدم‌های استوار و محکمی بردارند.

وزیر دفاع تصریح کرد: یک جامعه، فرد و سازمان در انجام ماموریت‌ها و وظایف مربوط دارای یک سری ویژگی‌های خاص می‌باشد که آن را از سایرین متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها منعکس کننده آن مجموعه‌ها یا فرد است و به میزانی که این هویت یا ویژگی خاص یک سازمان، برای اعضا آن مشخص‌تر باشد، سازمان مربوط، مسیر پیشرفت و ترقی را بهتر و سریع‌تر طی خواهد کرد.

دهقان در ادامه به نقش و جایگاه مهم محرک‌ها در حرکت سازمان به سمت اهداف اصلی خود تاکید کرد و گفت: عوامل محرک‌آفرین و مهم سازمانی باید در ذات یک سیستم به طور کامل نهادینه شود تا بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات، از حالت شکلی شدن و رفع تکلیف خارج شود.

وزیر دفاع افزود: وزارت دفاع نیز در انجام ماموریت‌ها و وظایف خود باید به صورت ذاتی، رو به جلو و به سمت اهداف خود حرکت کند که این مهم با شناسایی چشم اندازها و برنامه ریزی های دقیق و سازمان یافته محقق خواهد شد.

دهقان با تاکید بر اینکه رشد و تعالی سازمانی باید به عنوان امری ذاتی در سازمان‌ها نهادینه شود، خاطر نشان کرد: در صورت تحقق این هدف، اراده عظیمی در مجموعه سازمان شکل می‌گیرد که راه‌های رسیدن به اهداف را هموارتر و جنبه‌های صوری و ظاهری را تبدیل به عامل متمایز کننده می‌نماید.

وزیر دفاع در پایان از مدیران وزارت دفاع در بخش‌های گوناگون که در انجام وظایف و اهداف سازمانی، با نگاه عمیق و دید باز، تمام تلاش خود را در جهت اعتلای توان دفاعی نیروهای مسلح و کمک به برنامه‌های توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، جشنواره مالک اشتر با هدف رصد، پایش و بررسی عملکرد وزارت دفاع و تلاش برای شتاب دادن به حرکت سازمان‌های وزارت دفاع برگزار می‌شود و توسعه شایسته‌سالاری و معرفی و تقدیر از سازمان‌ها و مدیران موفق وزارت دفاع از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز