خبرگزاری کار ایران

در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مصوب شد؛

ارتقای کارگروه انتخاباتی به کمیته دائمی انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۸۷

بی شک آقایان استیضاح‌کننده باید بدانند که هر چند فرجی‌دانا مظلوم واقع شد، اما هر گز خودشان نیز به اهداف جناحی و مقاصد افراطی خویش نائل نخواهند شد.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: بی شک آقایان استیضاح‌کننده باید بدانند که هر چند فرجی‌دانا مظلوم واقع شد، اما هر گز خودشان نیز به اهداف جناحی و مقاصد افراطی خویش نائل نخواهند شد.
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه شب گذشته این شورا عنوان کرد: نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت قاطع اعضا برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه پس از تبادل اخبار، اعضای حاضر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر برای دولتمردان دولت یازدهم و رئیس جمهور برای وفای به عهد و انجام خدمات ارزنده به مردم آرزوی توفیق کردند.
کواکبیان یادآور شد: در ادامه این نشست موضوع استیضاح وزیر علوم مطرح شد و از محروم شدن دولت تدبیر و امید از وجود فرجی‌دانا و توانمندی و لیاقت و کارآمدی وی که با برخوردهای جناحی مجلس تحت تاثیر یک اقلیت افراطی صورت گرفت، شدیداً ابراز تاسف شد.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اعضای جلسه با تبریک انتصاب نجفی در وزارت علوم خواستار تداوم برنامه‌های اساسی و سیاست‌های راهبردی این وزارتخانه جهت تحقق عدالت آموزشی و مشارکت گسترده دانشگاهیان در تصمیم‌سازی‌ها و ضرورت مقابله با رانت‌خواری‌ها و رسیدگی فوری نسبت به بورسیه‌های غیر قانونی و جلوگیری از هر گونه فضای امنیتی در دانشگاه‌ها و ایجاد نشاط دانشجویی و گسترش روحیه علمی دانشجویان شدند.
وی ادامه داد: البته اعضای جلسه بر این باور بودند که ای کاش آقای رئیس جمهور در جلسه استیضاح حاضر می‌شد تا استیضاح‌کنندگان با تفاوت چند رای نتوانند منویات اقلیت را به کرسی بنشانند.
دبیرکل حزب مردم سالاری تاکید کرد: بی شک آقایان استیضاح‌کننده باید بدانند که هر چند فرجی‌دانا مظلوم واقع شد، اما هر گز خودشان نیز به اهداف جناحی و مقاصد افراطی خویش نائل نخواهند شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه جلسه بر مبنای ماده ۱۰آیین نامه مقرر شد که کارگروه انتخابات به کمیته انتخابات ارتقا یابد و با حضور دبیران کل تمامی احزاب عضو شورا بتواند در تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی بهتر و مطلوب‌تر به ایفای نقش بپردازد.

وی افزد: همچنین مقرر گردید که عضویت اشخاص یا احزاب غیر عضو شورا در این کمیته جهت ائتلاف انتخاباتی با جبهه اصلاحات صرفا با تصویب شورای هماهنگی امکان‌پذیر باشد.

کواکبیان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر گردید هر چه سریع‌تر پیشنهاد این شورا برای راه‌اندازی خانه احزاب از سوی هیات مرضی الاطراف جهت دعوت از احزاب و پیشنهاد اصلاح اساسنامه به صورت مکتوب به وزارت کشور جهت هماهنگی و همکاری لازم ارائه گردد.
دبیر کل حزب مردم سالاری در پایان با اشاره به ضرورت تبیین دقیق‌تر شرح وظایف کمیته انتخابات افزود: مقرر گردید نشست فوق العاده در این زمینه در هفته آینده برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز