خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۸۱

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و وجدان بیدار جامعه و تصویر گر زمان خویشند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر آنهاست.

حسن رحیمی مدیرکل روابط‌ عمومی قوه قضاییه در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح ذیل است:

۱۷ مرداد روز خبرنگار یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است، شهیدی که به معنای واقعی یکی از مصادیق سوگند حضرت حق به قلم است. این روز همچنین نام و خاطره اسوه علم و اخلاق رسانه، دکتر کاظم معتمدنژاد را در خاطرها زنده و به همگان یادآوری می‌کند که همواره تجسم امانت، مسئولیت و تعهد در انجام وظیفه باشند.

بی شک امروز رسانه‌های متعهد رسالتی بس خطیر در عرصه آگاهی بخشی و نهادینه کردن فرهنگ جامعه در سطوح مختلف و توسعه و پیشرفت و آبادانی هر جامعه دارند و خبرنگاران که در کنار مردم و مسئولان به عنوان حاملان و مرسلان خبر به تحلیل صحیح و منطقی وقایع می‌پردازند، با شناخت صحیح از مشکلات و تنگناهای موجود و درک واقع بینانه از منافع ملی در جهت رفع آن تلاش می کنند و مانع از هر گونه آسیب رسانه‌ای به چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و وجدان بیدار جامعه و تصویر گر زمان خویشند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر آنهاست. اینجانب به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پر تلاش عرصه دانایی، آزادی، امید و همدلی بویژه در حوزه دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز