خبرگزاری کار ایران

قاضی سراج در جمع خبرنگاران:

آمبودزمان برای بازگرداندن خاوری قول مساعد داده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۴۵

اگر خاوری نیاید به صورت غیابی محاکمه می‌شود و روسای بانک‌های صادرات، ملی و مسکن به شکل همزمان با یکدیگر محاکمه خواهند شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: با آمبودزمان صحبت کرده‌ایم و آنها نسبت به بازگشت خاوری قول مساعد داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی قراردادهای فوتبال گفت: ما در فدراسیون حضور داریم و قراردادها را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تخلفاتی در این خصوص رخ داده است، اظهار داشت: به دلیل اینکه این مسئله محرمانه است فعلا نمی‌توانیم جزئیات آن را بگوئیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص آب پردیس نیز تصریح کرد: تحقیقات ما در مرحله پایانی است. ما در این خصوص تحقیقات همه جانبه‌ای را انجام داده‌ایم.

سراج همچنین در خصوص پرونده خاوری گفت: ما با آمبودزمان بین‌المللی و آسیایی و نماینده آمریکا وکانادا صحبت کرده‌ایم و آنها نسبت به بازگشت خاوری قول مساعد داده‌اند.

وی افزود: اگر خاوری نیاید به صورت غیابی محاکمه می‌شود و روسای بانک‌های صادرات، ملی و مسکن به شکل همزمان با یکدیگر محاکمه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز