خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

شوکت: کارگران ایران حامی مظلومان فلسطینی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۸۰

کارگران ندای مظلومیت ملت فلسطین و به ویژه مردم غزه را فریاد زده و خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه صهیونیست ها اعلام کردند / آرمان امام خمینی(ره) مبنی بر آزادی قدس از چنگال ظالمان صهیونیست محقق خواهد شد.

ایلنا: رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی ایران، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: کارگران ایران حامی مظلومان فلسطینی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اکبر شوکت رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی ایران که به همراه خیل عظیمی از کارگران قم، اعضای خانه کارگر و برخی رؤسای تشکل های کارگری این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بود، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارگران ایران همراه و همگام با همه ملت ایران و آزادی خواهان جهان، امروز ندای مظلومیت ملت فلسطین و به ویژه مردم غزه را فریاد زده و خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه صهیونیست ها اعلام می کنند.

وی افزود: امروز آشکار است که وظیفه مجامع بین المللی توجه ویژه به مسائل فلسطین و به خصوص غزه است تا به صورت قاطع از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند، اما متأسفانه چنین چیزی مشاهده نمی شود.

این فعال کارگری با تأکید بر این که قطعا آرمان امام خمینی(ره) مبنی بر آزادی قدس از چنگال ظالمان صهیونیست محقق خواهد شد، گفت: امروز بسیاری از ملت های جهان از ظلم های که توسط رژیم صهیونیستی بر مردم غزه و فلسطین می رود ناراحت اند و قطعا همین امر مقدمات آرمان آزادی قدس را فراهم خواهد کرد.

شوکت در پایان گفت: امیدواریم با محو و نابودی رژیم اشغالگر قدس، کشورهای منطقه خاورمیانه در صلح و آرامش زندگی کرده و دیگر شاهد فجایعی مانند فجایع اخیر غزه نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز