خبرگزاری کار ایران

بیانیه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۷۸

غزه خاریست در همۀ چشم‌هایی که بر روی عدالت و انسانیت بسته شده‌اند / به عنوان بخشی از جامعۀ پزشکی ایران آمادگی اعضاء خود را برای امداد رسانی و ارائۀ خدمات پزشکی به مجروحان فلسطینی اعلام می‌نماییم.

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات رِژیم صهیونیستی در غزه و تجلیل از ایستادگی مردم و مبارزین فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش ایلنا متن بیانیه به این شرح است:

بنام خدا
غزه، سرزمین کوچکی با ۳۶۰ کیلومتر مربع وسعت و یک و نیم ملیون نفر جمعیت این روزها نماد عزت اسلامی ملت فلسطین است. ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل که توسط جهان استکباری غرب و امریکا حمایت می‌شود موجب غرور همۀ مسلمانان است. غزه خاریست در همۀ چشم‌هایی که بر روی عدالت و انسانیت بسته شده‌اند.

حملات هوایی نظامیان اسرائیل به مردم بی پناه غزه تا کنون حدود ۲۰۰ کشته و نزدیک به دو هزار مجروح برجای گذاشته است که به استناد گواهی مجامع جهانی قریب ۸۰ درصد آنان را زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دهند. این جنایت گسترده که قلب جهانیان را آزرده است در حالی ادامه دارد که تا کنون مجامع جهانی نتوانسته‌اند قدم موثری برای جلوگیری از تداوم آن بردارند و به همین دلیل ابعاد این جنایت هر روز گسترده‌تر می‌شود.

ما ضمن محکوم کردن این جنایات و تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم غزه و نیز رزمندگان فلسطینی که نگذاشته‌اند این جنایت‌ها بی‌پاسخ بماند غم و اندوه خود را از مصیبتی که بر خانواده‌های روزه‌دار غزه وارد آمده است ابراز نموده و به عنوان بخشی از جامعۀ پزشکی ایران آمادگی اعضاء خود را برای امداد رسانی و ارائۀ خدمات پزشکی به مجروحان فلسطینی اعلام می‌نماییم.

بدون تردید وعدۀ الهی روزی تحقق خواهد یافت و مظلومان داد خود را از ستمگران خواهند گرفت. به امید آن روز
انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران
۲۴/۴ / ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز