خبرگزاری کار ایران

امیر برخور:

نبود اطلاعات کافی از اقدامات نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس نقص بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۰۷

در سالهای جنگ تحمیلی خلبانان نیروی هوایی ارتش با بیشترین سورتی پرواز، تجربه و قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

جانشین فرمانده ی نیروی هوایی ارتش ضمن اظهار تاسف از نبود اطلاعات کافی در مورد اقدامات نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، گفت: جامعه امروزی و جوانان اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور امیر علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش کلاسهای معارف جنگ در فرماندهی آموزش های هوایی سرلشکر خلبان شهید محمود خضرایی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره از کلاسها امیر علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عداوتِ دشمنانِ شکست خورده جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران دشمنی منافقان و گروهک‌های دیگر با آن نیز شروع شد، اما جمهوری اسلامی با این باج خواهی و زیاده طلبی مقابله کرد و آنها را بر سر جایشان نشاند.

وی با بیان انواع تهدیدها و توطئه‌ها از جمله حمله به طبس، ترورها و تفرقه افکنی‌ها به آغاز جنگ تحمیلی از سوی عراق اشاره کرد و افزود: آمریکا صدام را تحریک کرد تا آمال و آرزوهای خود را در ۳۱ شهریور ۵۹ با تجاوز یک طرفه به سرانجام برساند که رشادتها و دلاورمردیهای غیور مردان ارتش در زمین، هوا و دریا مانع از دست یابی این دشمنِ تا بُنِ دندان مسلح به اهداف خود شد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش هدف از تشکیل کلاسهای معارف جنگ در ارتش را بازشناسی و معرفی رشادتها و ثبت افتخارات ارتش در سالهای دفاع مقدس دانست و ادامه داد: در سالهای جنگ تحمیلی خلبانان نیروی هوایی ارتش با بیشترین سورتی پرواز، تجربه و قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

وی ضمن اظهار تاسف از نبود اطلاعات کافی در مورد اقدامات نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: جامعه امروزی و جوانان اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

برخور خاطرنشان کرد: این که جوانان ندانند سیدالاسرا شهید لشگری با ۱۸ سال اسارت چه نقشی در جنگ داشته و یا عملیات های حمله به H۳ و ۱۴۰ فروندی چه بوده اند و چه کسانی با چه مقیاس و هدفی خالق آن بودند، نقص بزرگی است.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با ذکر این نکته که پیروزی در دفاع مقدس فقط به خاطر وحدت و اعتقاد به ولایت و حفظ حرمت بود، تصریح کرد: شما جوانان تحصیلکرده در طول این کلاس ها می توانید از زبان اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس نقش این افتخار آفرینان را کشف کرده و آن را به فرزندان و دوستان خود انتقال دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز