خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تجهیزات نیروی دریایی متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۳۰

امروز نیروی دریایی در مسیر درستی در حال حرکت است و این گفته رهبری که «امروز نیروی دریایی در آب‌های آزاد برای امنیت دریانوردی و حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و فرموده ایشان مبنی بر این که ‌نیروی دریایی در آب‌های آزاد مظهر اقتدار ملت است»، وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزات نیروی دریایی متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا می‌یابد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم، در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه نیروی دریایی ارتش خارک با بیان این که ماه رمضان ماه خداست و ما باید در این ماه زنگار را از دلمان بزداییم، افزود: این ماه فرصتی است برای همه ما و مطمئناً همه‌ انسان‌های موحد این فرصت را گرامی‌ می‌دارند و برای ارتقای معنویت و پالایش روح، روان و جسم خودشان از لحظه لحظه این ایام مبارک استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: محافل انس با قرآن در سطح نیروی دریایی در همه یگان‌ها و حتی یگان‌های شناور که در ماموریت‌های برون‌مرزی هستند به نحو شایسته و با‌شکوهی برگزار می‌شود و این از برکت همین محافل معنوی است که بحمدالله نیروی دریایی ارتش توانسته امروز در مقابله با این تهاجم فرهنگی گسترده که استکبار جهانی راه انداخته در امان بماند و در پناه قرآن، ماموریت‌های خودش را به نحو احسنت انجام دهد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت این محافل قرآنی خاطرنشان کرد: مطمئنا استقبال گرم کارکنان، خانواده‌ها و همچنین توجه مسئولان نداجا به این محافل انس با قرآن است که شما و برادرانتان در نیروی دریایی توانستید ماموریتتان را به شایسته‌ترین صورت به انجام برسانید.

بیغم همچنین اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که امروز نیروی دریایی در مسیر درستی در حال حرکت است و این گفته رهبری که «امروز نیروی دریایی در آب‌های آزاد برای امنیت دریانوردی و حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و فرموده ایشان مبنی بر این که ‌نیروی دریایی در آب‌های آزاد مظهر اقتدار ملت است»، وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

وی اضافه کرد: این مهم نیازمند این است که شما فرماندهان و کارکنان عزیز با توجه به تهدیدهای موجود وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید و ما نیز سعی بر این داریم که تجهیزات نیروی دریایی را متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا بخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز