خبرگزاری کار ایران

سردار حزنی خبر داد:

اجرای ۱۲هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۲۸

قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تاکنون ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح کشور را یا به اتمام رسانده و یا در حال تکمیل آنها است.

فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تاکنون ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح کشور را یا به اتمام رسانده و یا در حال تکمیل آنها است.

به گزارش ایلنا، سردار «سیدضیا ءالدین حزنی» از تشکیل قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه خبر داد و گفت: امسال بنا به تدبیر فرماندهی کل سپاه در راستای کمک به محرومیت زدایی در کشور، سپاه قرارگاهی تحت عنوان محرومیت زدایی را با عضویت نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوایی سپاه، بهداری کل سپاه، مهندسی، بنیاد تعاون، پشتیبانی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به ریاست معاون هماهنگ کننده سپاه تشکیل داده که اجرای مصوبات جلسات بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است.

وی افزود: قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه آماده است تا در هر عرصه ای که مردم مناطق کم برخوردار تقاضا کنند مانند راه و پل سازی، احداثمسجد و حوزه علمیه تلاش هایی را برای کمک به آنها داشته باشد.

فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه درمورد کمک و پشتیبانی از گروه های جهادی فعال در مناطق کم برخوردار کشور نیز گفت: قرب کوثر از تمام گروه های جهادی که در مناطق کم برخوردار فعالیت می کنند در صورت نیاز، بصورت صددرصد پشتیبانی های لازم را به عمل می آورد.

سردار حزنی با اشاره به فعالیت های این قرارگاه در عرصه های مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی مناطق کم برخوردار کشور افزود: این قرارگاه اکنون در مناطق کم برخوردار استان هایی مانند آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، سیستان وبلوچستان، هرمزگان و بوشهر فعالیت هایی را در جهت محرومیت زدایی انجام می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز