خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله گرکانی:

دشمن به نام اسلام و قرآن مسلمانان را می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۶۲

مسلمانان برای رهائی از این فتنه‌ها و مسلمان کشی جز تمسّک به ریسمان محکم قرآن و عدم تفرق و متحد شدن راهی دیگر ندارند.

جلسه هیات عمومی حقوقی اصراری دیوان عالی کشورصبح امروز به ریاست رئیس دیوان عالی کشور و با حضور دادستان کل کشور و قضات عالی رتبه دیوان عالی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه که در سومین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد بعد از تلاوت آیات کلام الله مجید، رئیس محترم دیوان عالی کشور ضمن تبریک حلول ماه ضیافت الهی به تمامی مسلمین جهان مخصوصاً مسلمانان ایران زمین طی سخنانی بیان داشت: بار دیگر خداوند توفیق داد ایامی را و شب‌ها و روزهایی را در ماه مبارک رمضان باشیم و خود را اصلاح کنیم. توجه به خدای تبارک و تعالی پیدا کنیم از کردار و گفتار ناشایسته خود استغفار کنیم.

وی اضافه کرد: پیامبر خدا در حدیثی به اصحابش فرمود اقبل الیکم شهرالله ماه رمضان را ماه خدا معرفی کرده، که ماه خدا با رحمت و برکت و آمرزش به سوی شما آمده از این ماه استقبال کنیم و از معنویات آن بهره‌مند شدیم و به تعبیری دیگر رسول گرامی اسلام ماه رمضان را ماه میهمانی خدا بیان فرموده اند که ای مسلمانان شما دعوت شدید به میهمانی خدا دعیتم فیه الی ضیافه الله شما در این ماه میهمان خدائید. ضیافت خدا برای میهمانانی که غذای معنوی برای پرورش روح آنان مهیا شده است و ضیافت خدا یک شعبه‌اش روزه است و امر مهم دیگرش مائده آسمانی قرآن است که در ماه رمضان نازل شده است.

رئیس دیوان عالی کشور با قرائت: شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن اضافه کرد: ماهی که قرآن برای راهنمایی و هدایت مردم نازل گردیده برای فرق شناخت حق و باطل می‌باشد. در این ماه قاریان و حاملان قرآن کریم جامعه اسلامی را با انس به قرآن به مفاهیم کتاب آسمانی آشنا می کنند آشنایی با فرهنگ قرآن بسیار ارزشمند است باورهای جوانان با آشنائی و انس با قرآن استحکام پیدا می کند.

آیت‌الله گرکانی تصریح کرد: عمل به قرآن کلید حل مشکلات جامعه اسلامی است و عبور از سختی‌ها و چالش‌ها است درس‌های قرآن در ماه مبارک رمضان برای جوانان موجب تقویت ایمان و توکل به خدای تبارک و تعالی و اعتماد به وعده الهی است. تدبر و تفکر در قرآن جامعه اسلامی را از تاریکی‌ها و گمراهی و خرافات عبور می‌دهد و به معرفت و فضل پروردگار امیدوار می کند.

رئیس هیات عمومی خاطر نشان کرد: امروز برای اندیشمندان با بصیرت روشن شده که دشمن به نام اسلام و قرآن مسلمانان را می‌کشد به امید داخل شدن به بهشت. دلائل آشکار، نشان دهنده صحنه‌گردانی سرویس‌های جاسوسی دشمن در کشورهای اسلامی است که با ایجاد بلوا و آشوب و خون ریزی به دست مسلمان‌های دور از فهم قرآن از جمله در کشور عراق به راه انداخته است. مسلمانان برای رهائی از این فتنه‌ها و مسلمان کشی جز تمسّک به ریسمان محکم قرآن و عدم تفرق و متحد شدن راهی دیگر ندارند.

لازم به ذکر است آیت الله محسنی گرکانی از قضاتی که به پرونده های زندانی دار و مسن رسیدگی سریع نموده اند تشکر کردند و مجدداً تسریع در رسیدگی هر چه زودتر به این گونه پرونده ها را خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز