خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت و گو با ایلنا:

افراطیون به دنبال فتنه‌گری‌های جدید در آینده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۴۶

قطعا تعداد تندروها در مجلس آینده تقلیل خواهد یافت و ریشه تفکرشان با انتخابات مجلس آینده خشکیده می‌شود.

یک فعال سیاسی با بیان اینکه افراطیون به دنبال فتنه‌گری‌های جدید در آینده هستند، گفت: قطعا تعداد تندروها در مجلس آینده تقلیل خواهد یافت و ریشه تفکرشان با انتخابات مجلس آینده خشکیده می‌شود.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تحرکات برخی از نمایندگان مجلس علیه دولت یازدهم عنوان کرد: جریانی در قالب جبهه پایداری در مجلس فعال است که از ابتدای شکل‌گیری دولت روحانی شمشیر را از رو بسته و به چیزی جز سقوط دولت روحانی راضی نیست.

وی افزود: این جریان منافع جناحی و گروهی خود را با عنوان دغدغه مردم عنوان می‌کند. در حالیکه خواست مردم چیز دیگری است. این گروه از هر فرصتی برای تخریب وزرا و تبلیغات علیه دولت و سیاست‌های آن استفاده می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: حتی از میان برداشتن تحریم‌ها که قوی‌ترین جنبه حرکت دولت یازدهم است، همواره مورد انتقاد چنین افرادی است. اظهارات این افراد با دشمنان‌مان همراه است و سوال این است که چه نزدیکی میان منافع این گروه با دشمنان کشور ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تردیدی وجود ندارد که این عده دغدغه منافع ملت را ندارند، گفت: به قول معروف آنها حاضرند برای دستیابی به دستمالی یک قیطریه را به آتش بکشند. آنها تفکر خطرناکی دارند بنابراین سیاسیون و رسانه‌ها وظیفه دارند که این اندیشه را برای مردم به خوبی تبیین کنند.

قنبری با اشاره به اینکه افراطیون برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس آینده از هم‌اکنون تلاش می‌کنند، گفت: مردم در انتخابات آینده به کسانی که در مجلس، خواست شخصی خود را به مطالبات ملت ترجیح می‌دهند، جواب منفی خواهند داد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به شکل شفاف در خصوص تحرکات افراطیون اطلاع‌رسانی کنند، گفت: جریان افراطی موسوم به پایداری جریانی ناشناخته در کشور بود که با اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داد توانست چند کرسی مجلس را از آن خود کند. اما امروز در حال منزوی‌تر شدن هستند و قطعا تعداد آنها در مجلس آینده تقلیل خواهد یافت و ریشه تفکرشان با انتخابات مجلس آینده خشکیده می‌شود.

وی افزود: افراطیون دیگر فرصتی ندارند که دوباره از شانه‌های مردم برای رسیدن به منافع خود استفاده کنند و در نهایت به مطالبات مردم پشت کنند.

قنبری استفاده از کلید واژه فتنه را ابزار دست عده‌ای برای رسیدن به خواسته‌های خودشان دانست و گفت: عده‌ای از قبل این کلمات نان می‌خورند و موقعیت پیدا کرده‌اند و هیچ حرفی جز این کلمات ندارند.

وی ادامه داد: این افراد می‌خواهند با ایجاد تفرقه و شکاف و جفا به نیروهای انقلاب خودشان فتنه‌ای ایجاد کنند اما با علم‌ کردن این واژه‌ها خود را پشت آنها پنهان کرده‌اند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلاب نه خواست ملت و نه خواست رهبری است، گفت: البته منافع عده‌ای در همین تحرکات تعریف شده است. آنها از واژه فتنه پایگاهی برای سرکوب مخالفین خود ساخته‌اند اما در واقع با طرح این مسائل بین نیروهای انقلاب خودشان به دنبال فتنه‌گری‌های جدید در آینده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز