خبرگزاری کار ایران

ستاری در دیدار با وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی:

اندونزی بازار خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایران محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۳۲

در گذشته تفاهم نامه همکاری علمی میان دو کشور منعقد شده بود که برای تجدید تفاهم و همکاری ها با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایران بر این موضوع تاکید شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر ضرورت ارتباط بیشتر شرکت‌های دانش بنیان با کشورهای دارای تعامل و نزدیکی فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران به منظور ایجاد بازارهای جدید در این کشورها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دیدار با وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی گفت: با توجه به نزدیکی فرهنگی دو کشور ایران و اندونزی، بازار خوبی برای عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد که درصدد دستیابی و استفاده از این بازارها برای شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

وی اضافه کرد: اندونزی پرجمعیت‌ترین کشور جهان اسلام است و شرکتهای دانش بنیان داخلی می‌توانند در برقراری ارتباط با این کشور بازار خوبی را برای محصولات خود به دست آورند که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران آمادگی دارد در این امر از شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

ستاری، با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در فناوری‌های نوین گفت: ما هم اینک در فناوری های نانو و زیست فناوری دارای توانمندی بالایی هستیم و در این راستا، آمادگی داریم که در تولید تجهیزات پیشرفته این حوزه‌ها، با اندونزی همکاری کنیم.

وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی نیز در این نشست افزود: در گذشته تفاهم نامه همکاری علمی میان دو کشور منعقد شده بود که برای تجدید تفاهم و همکاری ها با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایران بر این موضوع تاکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز