خبرگزاری کار ایران

سردار سپهر:

سپاه از موانع برای خود سکوی پرش می سازد

کد خبر : ۱۸۰۶۱۵

امروز کشتار بین فرق اسلامی در کشورهای اسلامی راهبرد اصلی نظام سلطه و استکبار است که این راهبرد با تبلیغ فرقه گرایی دینی و ایجاد شکاف و اختلاف در کشور ما نیز دنبال می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فرقه گرایی و جنگ‌های فرقه‌ایی بین مسلمانان را راهبرد جدید استکبار در دست یابی به اهداف استعماری و نیز تامین امنیت جامعه استکباری جهانی و صهیونیستها دانست.

به گزارش ایلنا، سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اجرای ماموریت و رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیازمند نیروی انسانی خردمند، توانمند، هوشمند و دلسوز است، گفت: بر اساس همین ضرورت سهم عمده ا‌ی از ارتقاء و تعالی پاسداران بر عهده واحدهای نیروی انسانی است.

سپهر با اشاره به تحولات منطقه ای اخیر و آشوب های استکباری، در سوریه و عراق اظهار داشت: چند سالی است که استکبار جهانی به این جمع بندی رسیده که دیگر برخورد بین تمدن غرب و تمدن اسلامی برای امنیت جامعه استکبار جهانی راهگشا نیست، از این رو فرقه گرایی و جنگ فرقه ای میان مسلمانان را اقدام و راهکاری برای نزدیک شدن به اهداف استعماری خود دیده است.

وی افزود: امروز کشتار بین فرق اسلامی در کشورهای اسلامی راهبرد اصلی نظام سلطه و استکبار است که این راهبرد با تبلیغ فرقه گرایی دینی و ایجاد شکاف و اختلاف در کشور ما نیز دنبال می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با تبیین نقش محوری ایران در منطقه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار ارزش های انقلابی و دینی باید از چنان ظرفیتی برخوردار باشد که برای دفاع از تمدن اسلامی هنرنمایی کند و در این راه مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تولید فکر، باور و اعتقاد سپاه و پاسداران نقش مهم و اساسی را بایستی ایفا کند.

وی تصریح کرد: پاسداران بصیر، هوشمند و با معرفت و آگاهی می‌توانند توطئه‌های استکباری را در زمان مناسب به درستی شناخته و با آن به مقابله بپردازند.

سپهر در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبیین ویژگی‌های مدیریت جهادی، جامع نگری، خودباوری، ترجیح اهم بر مهم، خلق ابتکارات و نوع آوری، چاره اندیشی در انجام امور، مدیریت زمان، عمل بر اساس راهبردها و سیاستها، سازماندهی و تیم سازی و نفوذ در دلها را از الزامات مدیریت جهادی خواند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان بن بست شکنی را از الزامات مهم مدیریت جهادی و از ویژگی‌های بارز سپاه خواند و اظهار داشت: نهاد انقلابی و مردمی سپاه همواره در سخت‌ترین شرایط در عرصه ماموریت های خود نشان داده که هیچ بن بستی را نمی‌شناسد و از موانع برای خود سکوی پرشی می سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز