خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

اولویت اصلی دشمن پروژه سپاه‌هراسی است

کد خبر : ۱۸۰۴۰۳

دشمن حتی به تخریب کلی سپاه اکتفا نکرده و گاه توسط نیروهای داخلی خود با بیان نظرسازی‌های دروغین دنبال کمرنگ کردن و به انزوا کشیدن سپاه است و نظام را از پنانسیل ارزشمند سپاه تهی کند، اما(انشااله) نخواهد توانست.

دوره آموزشی روابط عمومی بسیج با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و معاون روابط عمومی سازمان بسج مستضعفین و جمعی از کارشناسان معاونت روابط عمومی استان گیلان صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، افتتاحیه دوره آموزشی روابط عمومی بسیج استان گیلان با حضور سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان و اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسج مستضعفین و جمعی از کارشناسان معاونت روابط عمومی این استان برگزار شد.

سردار هامون محمدی ضمن اشاره به فعالیت‌های اقتصادی سپاه گفت: فعالیت اقتصادی سپاه به معنای درآمدزایی و منفعت طلبی نبوده و محور فعالیت‌های سپاه در حوزه سازندگی و خدمت رسانی است.

وی افزود: امروز استانداران و مسئولان با اطلاع کامل از کیفیت بالای فعالیت های سازندگی سپاه دائما به قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء مراجعه کرده و درخواست آبادانی استان و شهرهای خود را دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن توصیه به صداقت روابط عمومی ها تصریح کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها گزارش غیر واقعی می‌دهند حال آنکه آنچه را می‌گویند را اصلا اجرا نکرده‌اند؛ لذا باید همگان بویژه روابط عمومی‌ها مراقب صداقت باشند.

وی با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها در بسیج و سپاه افزود: روابط عمومی‌ها در بسیج و سپاه تکلیف بزرگی دارند چرا که همواره این دو نهاد انقلابی، بیشتر از آنچه که می‌گویند را عمل می‌کنند و انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اولویت اقدام روابط عمومی‌های ما باید بیان خدمت سپاه به انقلاب و مردم باشد تا افکار عمومی بیش از پیش با مجاهدت‌های بسیج و سپاه در مناطقی نظیر سیستان و بلوچستان یا عسلویه و… آشنا شود.

محمدی در خصوص پروژه " سپاه هراسی " اظهار داشت: امروز اولویت اصلی دشمن؛ پروژه سپاه هراسی است و برای تخریب سپاه تمام امکانات خود را به کار گرفته‌اند اما غافلند از آنکه ابتکار عمل همواره در اختیار سپاه است. چرا که سپاه یک نهاد مردمی و برخواسته از بطن ملت است.

وی ادامه داد: از آنجا که هدف سپاه، خدمت به مردم است لذا دشمن شکست خواهد خورد و رسالت روابط عمومی‌ها در سپاه نیز بیان همین خدمات ارزشمند است و انعکاس اخبار نیز بایستی با رویکرد اقناعی باشد تا مخاطب همراه ما گردد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در راستای موج تخریب سپاه توسط دشمنان افزود: دشمن حتی به تخریب کلی سپاه اکتفا نکرده و گاه توسط نیروهای داخلی خود با بیان نظرسازی‌های دروغین دنبال کمرنگ کردن و به انزوا کشیدن سپاه است و نظام را از پنانسیل ارزشمند سپاه تهی کند، اما(انشااله) نخواهد توانست.

وی در پایان کلید واژه اصلی روابط عمومی را ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای دانسته و افزود: ارتباط باید با مخاطبین و عموم مردم که طبیعتا ارتباط دوسویه مدنظر ماست و این ارتباط نیاز به برنامه ریزی دارد.

گفتنی است دوره آموزش تخصصی معاونین روابط عمومی شهرستان های استان گیلان به مدت یک روز با تدریس معاون روابط عمومی سازمان بسیج در شهر رشت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز