خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۸۰۰۷۲

هدف نهایی از برگزاری نشست چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی، تدوین سندی جهت عملیاتی کردن شعار جهان عاری از خشونت از سوی سازمانها و تشکل های مردمی است و بنیاد امید ایرانیان با رویکرد توسعه گرایانه در جهت بهره گیری از توان مردمی و توان افزایی گروههای داوطلبانه تلاش جدی را در این خصوص آغاز کرده است

نشست تخصصی چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی با حضور دکتر محمدرضا عارف و مسئولان و کارشناسان محیط زیست روز پنجشنبه در بنیاد امید ایرانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، زهرا نژاد بهرام دبیر اجرایی نشست تخصصی چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی با اعلام این خبر گفت: این نشست در راستای تحقق پیامرئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل تحت عنوان جهان عاری از خشونت برگزار می‌شود.

وی افزود: چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی، رفع خشونت از حقوق داخلی، رفع خشونت ازحقوق بین‌الملل و رفع خشونت از زنان از مهم ترین محورهایی است که از سوی دست اندرکاران برگزاری این نشست‌ها مورد توجه قرار گرفت و در گام اول نشست تخصصی رفع خشونت از محیط زیست انسانی در بنیاد امید ایرانیان برگزار می شود.
این فعال حقوق زنان خاطرنشان کرد: کشور ایران با توجه به سوابق درخشان در طرح ایده ها و شعارهای جهانی در مجامع بین المللی طی سه دهه گذشته، امروز نیز با طرح این شعار باید بستر مناسبی را جهت ایجاد جهانی عاری از خشونت فراهم کند.
وی تصریح کرد: طرح اولیه چهار نشست ذکر شده از سوی شورای زنان بنیاد امید ایرانیان طرح و مورد استقبال مدیران این مجموعه واقع شد.
نژاد بهرام در بیان اهداف این نشست نیز گفت: هدف نهایی از برگزاری نشست چالش‌های رفع خشونت از محیط زیست انسانی، تدوین سندی جهت عملیاتی کردن شعار جهان عاری از خشونت از سوی سازمانها و تشکل های مردمی است و بنیاد امید ایرانیان با رویکرد توسعه گرایانه در جهت بهره گیری از توان مردمی و توان افزایی گروههای داوطلبانه تلاش جدی را در این خصوص آغاز کرده است.
گفتنی است این نشست روز پنجشنبه، ۵ تیرماه از ساعت ۱۰ در دفتر مرکزی بنیاد امید ایرانیان واقع در خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت غربی، کوچه جزایری پلاک ۱ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز