خبرگزاری کار ایران

با حضور در حرم امام خمینی صورت گرفت؛

تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۰۷

در این دیدار، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین گرگانی، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی، ناصر سراج و علی اصغر جهانگیر حضور دارند.

رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی دقایقی پیش با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی دقایقی پیش در دومین روز از هفته قوه قضائیه با استقبال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور یافتند و با اهداء گل و نثار فاتحه با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین گرگانی، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین رازینی، تویسرکانی، شجاعی، ناصر سراج و علی اصغر جهانگیر حضور دارند.

قرار است پس از این مسئولان عالی قضایی با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره آنها را گرامی بدارند.

لازم به ذکر است، مسئولان عالی قضایی دیروز با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز