خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

به دنبال کاهش میزان مجازات‌ زندان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۷۹

ما زندانیان را در خارج از زندان به وسیله وسایل الکترونیکی مورد پیگیری و کنترل قرار می‌دهیم تا از حوزه قضایی خارج نشوند وامیدواریم مسائل مالی مانند مهریه‌ها کارشان از طریق زندان دنبال نشود.

وزیر دادگستری از سیاست جرم‌زدایی برای کاهش زندانیان خبرداد و گفت: امیدواریم مسائل مالی مانند مهریه‌ها کارشان از طریق زندان دنبال نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی در حاشیه مراسم هفته بزرگداشت قوه قضاییه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست کلی قوه قضاییه کاهش جمعیت زندان‌ها است گفت: قوه قضاییه در حال جرم زدایی است تا میزان مجازات‌های زندان کاهش یابد و مجلس نیز در این رابطه همکاری‌های لازم را با ما می‌کند.

وی ادامه داد: ما زندانیان را در خارج از زندان به وسیله وسایل الکترونیکی مورد پیگیری و کنترل قرار می‌دهیم تا از حوزه قضایی خارج نشوند وامیدواریم مسائل مالی مانند مهریه‌ها کارشان از طریق زندان دنبال نشود.

وزیر دادگستری در پاسخ به خبرنگار ایلنا آخرین پیگیری های وی در رابطه با پرونده کودکان کار و کودک آزاری اظهار کرد: پگیری‌های لازم را در این رابطه انجام داده‌ایم اما اطلاعات اولیه آن ناقص است و در صورت تکمیل شدن پرونده را به دادسرا ارسال می‌کنیم و مهم کنترل کردن و عدم وقوع این مسائل است.

پور محمدی در خصوص گزارش بند ۳۵۰ نیز بیان کرد: بحثما حرمت زندانبانی است که مورد تاکید قوه قضاییه نیز است و مسئولان زندان به آن عنایت دارند و در صورت تخلف برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز