خبرگزاری کار ایران

غرضی در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی تلاش کرده تا به وعده‌هایش پایبند باشد / حاشیه سازی برای دولت خوشایند نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۵۴

انتخاب آقای روحانی، عکس‌العمل مردم نسبت به عملکرد دولت‌های نهم و دهم بود / در دولت یازدهم، در عرصه سیاست خارجی، قدرت ایران را اثبات شده است / مردم می‌دانند که رئیس دولت نمی‌خواهد از طریق ایجاد تنش، اقتدار داشته باشد. / اینکه تعداد معدودی از نمایندگان مجلس یا برخی از فعالان سیاسی، برای دولت حاشیه‌سازی می‌کنند، خوشایند نیست

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با بیان اینکه دولت توانسته یک آرامش نسبی در کشور ایجاد کند، تاکید کرد: آقای روحانی تلاش کرده تا به شعارها و وعده‌هایش پایبند باشد.

محمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سالگرد انتخابات ۲۴ خرداد گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با حضور ۷۳ درصدی در انتخابات، توهم غرب مبنی بر عدم حمایت مردم ایران از نظام را باطل کردند.

وی ادامه داد: روز ۲۴ خرداد، روز تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب بود و می‌توان از نظر سیاسی، ۲۴ خرداد را یوم‌الله نامید که در اقتدار نظام بسیار موثر بود.

این فعال سیاسی درباره چرایی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اظهار کرد: انتخاب آقای روحانی، عکس‌العمل مردم نسبت به عملکرد دولت‌های نهم و دهم بود و البته همراهی و حمایت آقایان خاتمی، هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی نیز موجب همراهی مردم با ایشان شد.

غرضی در خصوص عملکرد حسن روحانی مدت ریاست‌ جمهوری‌اش خاطرنشان کرد: آقای روحانی بسیار تلاش کرده تا به سمت حل مشکلات مردم گام بردارد و در شعارهایش نیز به حل مشکلات مردمی بسیار تاکید داشت و البته آقای روحانی هم تلاش کرده تا به شعارها و وعده‌هایش پایبند باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با ارزیابی مثبت نسبت به عملکرد دستگاه دیپلماسی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: در عرصه سیاست خارجی، قدرت ایران اثبات شده که قدرتی فرامنطقه‌ای است و توانسته‌ایم به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه دولت توانسته یک آرامش نسبی در کشور ایجاد کند، ابراز کرد: دولت اختلافاتی که در میان قوا از سوی رئیس جمهور سابق ایجاد شده بود را از بین برده است و مردم نیز آرامش خاطر دارند و مردم می‌دانند که رئیس دولت نمی‌خواهد از طریق ایجاد تنش، اقتدار داشته باشد.

غرضی با تاکید بر اینکه باید همه گروه‌ها و نهادها دولت یازدهم را برای رسیدن به موفقیت یاری کنند، بیان کرد: اینکه تعداد معدودی از نمایندگان مجلس یا برخی از فعالان سیاسی، برای دولت حاشیه‌سازی می‌کنند، خوشایند نیست و این حاشیه‌سازی‌ها بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز