خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آل هاشم:

جوانان حزب‌اللهی سزاوار تکریم و احترامند

کد خبر : ۱۷۴۷۷۱

همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بر رشد دادن به نیروی جوان در مقاطع مختلف تأکید دارند، وظیفه خود می دانیم که جوانان را در مسیر پر فرود و فراز دوران جوانی راهنمایی و کمک کنیم، چراکه جوانان امید های آینده کشورهستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه جوانان حزب‌اللهی سزاوار تکریم و احترامند، گفت: تردیدی وجود ندارد که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاسداری از دستاوردهای گرانبهای آن، مرهون ایثار و فداکاری همین جوانان است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم طی سخنانی در جمع کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نامگذاری سالروز ولادت آن بزرگوار به نام روز جوان را نشان از اهمیت دادن به مقام و منزلت جوانان در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان افتخارکشور عزیزمان ایران اسلامی هستند، نه تنها امروز بلکه در دوران گذشته و حتی صدر اسلام هم همین گونه بوده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که باید به جوانان در مسیر رشد فکرى، استقلال اجتماعى و معیارهاى اخلاقى کمک کرد، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بر رشد دادن به نیروی جوان در مقاطع مختلف تأکید دارند، وظیفه خود می دانیم که جوانان را در مسیر پر فرود و فراز دوران جوانی راهنمایی و کمک کنیم، چراکه جوانان امید های آینده کشورهستند.

وی اقتدار و موفقیت های روز افزون امروز نظام اسلامی را مرهون جوانانی دانست که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با نثار جان خود به کشور عزت و افتخار بخشیدند.

آل هاشم دراین زمینه با اشاره به حضور و موفقیت جوانان در تمام عرصه ها خاطرنشان کرد: ترس و نگرانی دشمنان از دستیابی جوانان عزیز ایران اسلامی به فناوری های نوین کاملاً مشهود است و به همین دلیل با بهانه قرار دادن مسائلی همچون انرژی صلح آمیز هسته ای و امثال اینها می خواهند جوانان را از دستیابی به این علوم محروم کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تردیدی وجود ندارد که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاسداری از دستاوردهای گرانبهای آن، مرهون ایثار و فداکاری جوانان حزب اللهی است و از این رو همواره اینان سزاوار تکریم و احترام اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه حضور جوانان در برگزاری با شکوه بیست و پنجمین سالروز ارتحال و آئین گرامیداشت بنیانگذار فقیدجمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینى(رضوان الله تعالی علیه) را بسیار با اهمیت توصیف و خاطرنشان کرد: امام راحل همواره به فرداى نسل نو و کارآمدى آنان توجه داشتند و جوانان را به منزله ذخیره عزت و اقتدار کشور تلقى مى‏کردند.

وی در پایان پیروزی های اخیر جوانان در رشته های مختلف ورزش را تبریک گفت و برای تمام جوانان آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز