خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

کد خبر : ۱۷۳۴۵۲

امسال در حالی در بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی آزادی‌خواهان از سرتاسر جهان به گوش می‌رسد

شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه این شورا به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال ۱۳۴۲ به رهبری پیری فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند.

امسال در حالی در بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی آزادی‌خواهان از سرتاسر جهان به گوش می‌رسد و ان‌شاء‌الله به زودی زود این فریادهای عدالت‌خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه‌ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت خواهد شد.

شورای نگهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و اعلام تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کرده و ضمن آرزوی پیروزی برای مظلومین و مستضعفین جهان، دفع شر فتنه‌ از دامان جوامع اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز