خبرگزاری کار ایران

آرین منش در گفتگو با ایلنا:

احمدی نژاد اموال بیت المال را پس دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۱۷

از فردی که دولت خود را پاک ترین دولت بعد از انقلاب لقب می دهد انتظار می رود که بیش از دیگران دغدغه بیت المال را داشته باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: بعید به نظر می رسد که آقای احمدی نژاد در صورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نیز بتواند آرای مردم را به سمت خود جذب کند.

جواد آرین منش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ادعای برادر محمود احمدی نژاد مبنی بر فاصله گرفتن احمدی نژاد از مشائی و احتمال بازگشت او به قدرت و انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: چنین به نظر می رسد که خانواده احمدی نژاد تمایل ندارند به فراموشی سپرده شوند، لذا هر از گاهی چنانچه دیگران خبری در رابطه با آنها منتشر نکنند آنها خود دست به کار می شوند و سعی می کنند با بهانه های مختلف خبرسازی کنند تا از عرصه رسانه به طور کامل حذف نشوند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آقای احمدی نژاد در آن زمانی که رهبر انقلاب استفاده از وجود مشایی را به مصلحت ندانستند علی رغم توصیه ها و تاکیدهای مقام معظم رهبری حاضر نشد از مشایی جدا شود بنابراین چنین اتفاقی در آینده نیز بعید به نظر می رسد.

وی با یادآوری اینکه ما در طول دوران جمهوری اسلامی رئیس جمهوری نداشته ایم که بیش از دو دوره با اقبال مردم مواجه شود، افزود: بعید به نظر می رسد که آقای احمدی نژاد در صورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نیز بتواند آرای مردم را به سمت خود جذب کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی به وجود آمده در نتیجه عملکرد ۸ساله دولت احمدی نژاد در کشور، تاکید کرد: از سویی دیگر به نظر می رسد آقای احمدی نژاد به چیزی بیش از یک دوره ریاست جمهوری زمان نیاز دارد تا شاخص های اقتصادی کشور به دوران اول ریاست جمهوری ایشان بازگردد لذا بر این اساس بهتر است ایشان اجازه دهد شرایط اقتصادی کشور اندکی بهبود یابد تا بتواند از یک اقبال احتمالی برخوردار شود چرا که مردم آنچه را مشاهده می کنند حاصل عملکرد نامناسب دولت ایشان است.

آرین منش همچنین با اشاره به خبری که اخیرا در خصوص عدم تحویل ۲۶ خودرو نهاد ریاست جمهوری از جانب احمدی نژاد و برخی دولت مردان وی منتشر شده، با تاکید بر ضرورت برگرداندن اموال بیت المال تصریح کرد: قاعدتا از فردی که دولت خود را پاک ترین دولت بعد از انقلاب لقب می دهد انتظار می رود که بیش از دیگران دغدغه بیت المال را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز