خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری مطرح کرد:

تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تلاویو

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۱۱

انقلاب اسلامی، آرمان‌های بلندی دارد و به دنبال فراگیر کردن صلح و عدالت واقعی در جهان و در میان همه ملت‌ها و جوامع است و روند حرکت جهانی نیز حاکی از پایان دوره رژیم‌های سلطه و آموزه‌های غیرالهی نظیر لیبرال دموکراسی دروغین است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تلاویو و ادامه جنگ درون ایالات متحده و لذا حرف‌های رئیس حکومت امریکا، بر زبان آوردن آرزوهای کودکانه دست‌نیافتنی است.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه «همه گزینه‌ها علیه برنامه‌ هسته‌ای ایران روی میز است» اظهار داشت: اگر امریکا و هم‌پیمانانش توان حمله به ایران را داشتند، لحظه‌ای در انجام عمل وحشیانه خود درنگ نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: آنها می‌دانند تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تلاویو و ادامه جنگ درون ایالات متحده و لذا حرف‌های رئیس حکومت امریکا، بر زبان آوردن آرزوهای کودکانه دست‌نیافتنی است.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه بسط صلح و عدالت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، آرمان‌های بلندی دارد و به دنبال فراگیر کردن صلح و عدالت واقعی در جهان و در میان همه ملت‌ها و جوامع است و روند حرکت جهانی نیز حاکی از پایان دوره رژیم‌های سلطه و آموزه‌های غیرالهی نظیر لیبرال دموکراسی دروغین است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های دراختیار جبهه حق‌طلب، عدالت‌جو و سلطه‌ستیز برای غلبه بر مشکلات و موانع فراروی صلح، امنیت و عدالت گفت: جمهوری اسلامی ایران و همراهان منطقه‌ای و جهانی‌اش، چالش‌ها، بحران‌ها و جنگ‌های ساخته و پرداخته رژیم‌های سلطه را پشت سر خواهند گذاشت و نابودی را برای ابرسرمایه‌داری و صهیونیسم جهانخوار رقم خواهند زد.

سردار جزایری در ادامه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای برتری ظاهری قدرت‌های سلطه‌گر در عرصه جنگ نرم را تشریح و بیان داشت: امکانات مادی و توانمندی‌های جنگ نرم امریکا و هم‌پیمانانش هر چند به ظاهر از برتری و قوت برخوردار است، لیکن اقبال بی‌نظیر آزادیخواهان جهان و پذیرش آموزه‌های انقلاب اسلامی حاکی از امواج خروشانی است که دست بالاتر و برتر را برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: هیچ‌کس در جهان قادر به جلوگیری از این حرکت مقدس نیست و در آینده‌ای نزدیک همگان شاهد خواهند بود که پایه‌های امپراطوری پول و سلاح فرومی‌ریزند و امریکایی‌ها فقط نظاره‌گر این سقوط خواهند بود.

این مقام عالیرتبه نظامی در پایان تصریح کرد: حاکمان امریکایی و رسانه‌های صهیونیستی نمی‌توانند بر فهم و درک صحیح جامعه جهانی نسبت به شکست‌های نظامی متجاوزان در لبنان، غزه، عراق، ‌ افغانستان و سوریه سرپوش بگذارند و مردم جهان بولف‌های امریکا را به حساب مضحکه‌ی سران این کشور می‌گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز