خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۶۶

سپاه محصول و معجزه ذهن نورانی بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی بوده است. به نظر می‌رسد روز تولد حقیقی سپاه، دهم محرم سال ۶۰ هجری باشد؛ روزی که اصحاب امام حسین(ع) در میدان سخت دلدادگی، اوج ارادت، شور و عشق خود را به امام مسلمین به ظهور رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه " سپاه همواره بیرق‌دار جهاد علیه استکبار بوده است "، گفت: سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی ثارالله(ع) که با حضور جمعی از جمعی از فرماندهان، مسئولان، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران برگزیده رده‌های سپاه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: برای ما افتخار بزرگی است که روز تولد سپاه با میلاد سرور و سالار شهیدان مقارن شده است.

وی با بیان اینکه " سپاه محصول و معجزه ذهن نورانی بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی بوده است "، اظهار کرد: به نظر می‌رسد روز تولد حقیقی سپاه، دهم محرم سال ۶۰ هجری باشد؛ روزی که اصحاب امام حسین(ع) در میدان سخت دلدادگی، اوج ارادت، شور و عشق خود را به امام مسلمین به ظهور رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: به همین دلیل آن روح بلند فداکاری، ایثار، غیرت، جوانمردی و جلوه‌های زیبای شور و شعور به این زمان منتقل شد و سپاهی بزرگ را برای دفاع از آرمان‌های ولی امر مسلمین جهان و آزادگی مستضعفان عالم شکل داد.

سلامی با تاکید بر اینکه " سپاه با روح فداکاری، وفاداری و شهادت‌طلبی شکل گرفت "، گفت: پاسداران گِل وجودشان را از عاشورا گرفتند و به یاران با وفای امام حسین(ع) اقتدا کرده و لباس جهاد بر تن کردند و در درون این لباس سبز خون سرخشان را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پاسداران در این سال‌ها از میدان سخت آزمون‌های بزرگ روسفید بیرون آمدند و در سخت‌ترین معرکه‌ها هرگز در برابر شکوه‌های ظاهری قدرت‌های آتشین دشمن نه سر فرود آوردند و نه عقب‌نشینی کردند، بلکه محکم، با عزمی راسخ، روحی بلند و جسمی مستحکم در برابر دشمن ایستادند و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ستاره‌های درخشان سپاه و حاصل به صحنه آوردن روح این غیرت در جسم پاسداران هستند.

سلامی با بیان اینکه " سپاه همواره پیشگام جهاد علیه استکبار در تمامی صحنه‌ها بوده است "، گفت: در نبرد فرهنگی و جنگ نرم سپاه و بسیج با بصیرت انقلابی، هوشمندی و عمل به موقع راه نفوذ دشمن در ارتقا، باور و دل‌های مردم را بسته است. سپاه شعله‌های فتنه‌های داخلی را خاموش و امنیت را فراهم کرده است و در عرصه سازندگی با قدرتی شگفت‌آور در تقویت زیربنای توسعه کشور یاری رسانده و در امداد و نجات و محرومیت‌زدایی شریک غم‌های مردم بوده است.

وی با بیان اینکه " سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است "، تصریح کرد: این سپاه که همچنان در صحنه‌های نبرد با دشمنان خدا در ستیز است و آرزوهای دشمن را به خاک سپرده، به مردانی نیرومند با جسم‌های ساخته شده، بازوان قدرتمند و انسان‌هایی مؤمن و باصفا نیاز دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه " مسیر ما برای جهاد همچنان باز است "، خطاب به ورزشکاران گفت: ما به سمت افق‌های بلندتری از پیروزی پیش می‌رویم. دشمنان ما در حال غرور و قدرت اسلام در حال ظهور است. تمدن‌های مادی در حال زوال و تمدن انسانی در حال شکل‌گیری است و شما باید با نشاط، شادابی، طراوت انقلابی، عشق و ایمان همواره در صحنه حضور داشته باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز