خبرگزاری کار ایران

سپاه کشتی حامل سوخت قاچاق را در تنگه هرمز توقیف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۳۲

نفت کش توقیف شده با نام یحیی یحیی به همراه ۱۳ قاچاقچی که همگی تابعیت کشور سومالی را دارند جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی در استان هرمزگان تحویل شد.

کشتی ۱۰۰۰ تنی یحیی یحیی با تابعیت سومالیایی در حین قاچاق محموله ۵۰۰ هزار لیتری گازوئیل به مقصد یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس توسط گروه گشتی ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذولفقار منطقه یکم دریایی سپاه کشف و توقیف شد.

به گزارش ایلنا، ناوگروه ولیعصر(عج) ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم دریایی سپاه در حین گشت های روزانه خود در تنگه هرمز و ۱۸ مایلی جزیره قشم به یک فروند کشتی نفت کش مشکوک شدند که پس از محاصره دریایی و متوقف کردن آن، این محموله بزرگ قاچاق سوخت کشف شد.

بنابراین این گزارش کشتی نفت کش دارای تناژ و ظرفیت بارگیری یک میلیون لیتر سوخت است که در لحظه توقیف ۵۰۰۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از شناورها و لنج های کوچک برای فروش در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری کرده بود.

این گزارش افزوده است: در جریان توقیف این محموله سوخت قاچاق ۱۳ نفر دستگیر شدند که همگی آنها تبعه سومالی هستند. این نفت کش با استقرار در نقاطی خاص مبادرت به جمع آوری سوخت قاچاق از شناورهای کوچک کرده و پس از تکمیل ظرفیت، سوخت جمع آوری شده را به خریدارانی خاص در یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می فروختند.

گفتنی است: نفت کش توقیف شده با نام یحیی یحیی به همراه ۱۳ قاچاقچی که همگی تابعیت کشور سومالی را دارند جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی در استان هرمزگان تحویل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز