خبرگزاری کار ایران

همسر شهید تهرانی مقدم:

هیچ قدرتی نمی‌تواند قطره‌ای از ایران را خدشه دار کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۳۲

پدر شهید خلیلی با تاکید بر این که هر مسئولی که بخواهد از شهدا و مقام معظم رهبری استفاده ابزاری کند جلویش خواهیم ایستاد, خاطر نشان کرد: من به آنها می‌گویم اگر بخواهند معامله‌ای بکنند و از خط قرمزها عبور کنند، ما ایستاده‌ایم. و بدانید که ما از تهدید و تحریم نمی‌هراسیم.

همسر شهید تهرانی مقدم گفت: نه آمریکا و نه یهود و نه هیچ قدرتی دیگری نمی‌تواند قطره و فضایی از ایران را خدشه دار کند. اینها نسیم‌هایی برای رشد ما هستند و حتی عددی برای مطرح شدن هم نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا پدر شهید خلیلی در ’همایش دلاوریم‘ که عصر امروز در لانه جاسوسی سفارت آمریکا در حال برگزاری است در خصوص فرزند شهیدش گفت: در وصیت‌نامه شهید خلیلی جمله‌ای است که می‌گوید وقتی تلویزیون تصاویر و وصیت نامه‌های شهدا را پخش می‌کند؛ من نسبت به آنها غبطه می‌خورم.

وی با بیان این که دشمن از همه طرف هجوم می‌آورد تا جوانان ما را از ما بگیرد، اظهار داشت: آنها نمی‌توانند این کار را بکنند چون جوانان ما حول محور ولایت جمع شده اند و از ولایت دفاع می‌کنند.

پدر شهید خلیلی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که اگر امروز مسئولی بخواهد در مذاکرات نسبت به ارزش‌ها معامله کند شما چه می‌کنید و نگاه شما چیست، تصریح کرد: ما اسلام را الگو قرار داده و دفاع از حریم اسلام ولایت را مدنظر قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر این که هر مسئولی که بخواهد از شهدا و مقام معظم رهبری استفاده ابزاری کند جلویش خواهیم ایستاد, خاطر نشان کرد: من به آنها می‌گویم اگر بخواهند معامله‌ای بکنند و از خط قرمزها عبور کنند، ما ایستاده‌ایم. و بدانید که ما از تهدید و تحریم نمی‌هراسیم.

در ادامه همسر شهید تهرانی مقدم در خصوص همسر شهیدش بیان کرد: ما بزرگ شده صحنه نبرد، ۱۳آبان هستیم.

وی با بیان این که چون شهدا با خدا گره خورده‌اند هیچ دری در جمهوری اسلامی بسته نخواهد ماند تاکید کرد: نه آمریکا و نه یهود و نه هیچ قدرتی دیگری نمی‌تواند قطره و فضایی از ایران را خدشه دار کند. اینها نسیم‌هایی برای رشد ما هستند و حتی عددی برای مطرح شدن هم نیستند.

همسر شهید تهرانی مقدم در پاسخ به سوال مجری این برنامه مبنی بر این که اگر امریکا بخواهد در مذاکرات بحثهای موشکی را مطرح کنند. شما چه می کنید؟ که وی ابراز داشت: ما ولایت را داریم و سرباز ولایت هستیم.

همسر شهید تهرانی مقدم افزود: ما کسانی نیستیم که در بیایان بی‌صاحب باشد و صاحب ما سید علی است و اطمینان داریم که ایشان ارتباط ویژه‌ای با امام زمان(عج) دارند؛ و فصل الخطاب ایشان هستند.

در ادامه مادر شهید سید علیرضا ستاری در باره فرزند شهیدش گفت: ایشان خیلی مخلص بود و اهل ولایت بود.

وی در باره چگونگی مجروح شدن شهید ستاری اظهار داشت: ایشان را در عاشورای ۸۸ وقتی در حال امداد رسانی به دو مجروح بود شکنجه و مجروح کردند و از ایشان خواستند که به مقام ولایت توهین کنند اما وی حتی یک قدم پا پس نگذاشت.

مادر شهید ستاری در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که در برخی از محافل بحثبرگرداندن فعالین فتنه مطرح است شما در این باره چه نظری دارید؟ تصریح کرد: مادر این روز جمع شده ایمتا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی نسبت به صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالاخص فناوری هسته‌ای دلواپسی‌مان را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که جوانان توانستند خرمشهر را از دشمن پس بگیرند امروز هم با اتکا به توانایی‌های جوانانمان می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و قله‌های بزرگی را کسب کنیم.

مادر شهید ستاری در پایان تاکید کرد: ما با باج دادن و پای مذاکره نشستن با دشمنان انقلاب به جایی نمی‌رسیم.

در ابتدای این برنامه نیز مجری برنامه هدف از برگزاری این همایش را رسانیدن پیام دلاوران حقیقی به گوش مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: در زمان اشغال خرمشهر که پنجاه کشور پشت صدام بودند و یهود که در خیبر بود توانستیم؛ خرمشهر را پس بگیریم و قلعه خیبر فتح شود حال که شش کشور که مستکبر هستند و حبابی از قدرت دارند؛ دیگر شکست آنها کاری ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز