خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به پرونده حسین نورانی‌نژاد به تعویق افتاد / درخواست اساتید استرالیایی از رییس جمهور برای آزادی وی

کد خبر : ۱۶۸۸۵۲

همسرم در حال تحصیل در دانشگاه سیدنی استرالیا است که اواخر اسفندماه تنها برای دیدن پسر تازه متولد شده‌اش به کشور بازگشت و در اول اردیبهشت ماه نیز بازداشت شد.

همسر حسین نورانی‌نژاد از بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت همسر خود ابراز نگرانی کرد و گفت: ‌قرار بود جلسه رسیدگی به اتهامات وی امروز در دادگاه انقلاب برگزار شود که به دلیل نقص در پرونده رسیدگی آن به تعویق افتاد.

پرستو سرمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت پرونده حسین نورانی‌نژاد گفت: ‌ از آخرین تماس حدود دو هفته می‌گذردو از آن زمان دیگر هیچی اطلاعی از وی ندارم.

همسر نورانی‌نژاد با بیان اینکه قرار بود صبح امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهامات همسرش رسیدگی شود، ادامه داد: ‌ پس از بازداشت همسرم مطلع شدیم در زمانی که وی در استرالیا مشغول به تحصیل بود پرونده‌ای با عناوین اتهامی تبلیغ علیه نظام و تبانی به قصد برهم زدن امنیت تشکیل شده است. قرار بود این پرونده امروز رسیدگی شود که به دلیل نقص در پرونده، رسیدگی آن به تعویق افتاده است.

وی به درخواست ۱۱۹ تن از اساتید دانشگاه‌های استرالیا از رییس جمهور و رییس قوه‌قضاییه برای آزادی نورانی‌نژاد اشاره کرد و گفت: همسرم در حال تحصیل در دانشگاه سیدنی استرالیا است که اواخر اسفندماه تنها برای دیدن پسر تازه متولد شده‌اش به کشور بازگشت و هیچ قصدی برای فعالیت سیاسی در کشور نداشت اما در اول اردیبهشت ماه بازداشت شد.

سرمدی تصریح کرد: در مدتی که همسرم در ایران حضور نداشت تنها فعالیت سیاسی‌اش ترغیب گروه‌های مختلف برای رکت در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از حسن روحانی بود.

سرمدی گفت: همسرم باید برای اتمام تحصیلات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز