خبرگزاری کار ایران

حمیدی در جمع خبرنگاران:

ربودن ملی‌پوش شمشیربازی ربطی به جیش‌العدل ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۸۰

حامد صداقتی ملی پوش شمشیربازی که به همراه دوتن دیگر در وسیله نقلیه شخصی خود از چابهار به سمت زاهدان در حرکت بودند شامگاه چهارشنبه مورد حمله اشرار قرار گرفتند که در این میان محمدعلی غفاری یکی از همراهان صداقتی به دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست داد و از وضعیت دو نفر دیگر همچنان اطلاعی در دست نیست.

رییس دادگستری سیستان و بلوچستان گفت که ماجرای ربودن ملی‌پوش شمشیربازی ربطی به گروهک تروریستی جیش‌العدل ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حمیدی در جمع خبرنگاران درباره احتمال دخالت گروهک‌های تروریستی از جمله جیش‌العدل در ربودن حامد صداقتی و قتل یکی از همراهانش، گفت: این مساله ربطی به گروهک تروریستی جیش‌العدل ندارد.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تحقیقات قضایی و امنیتی در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا حامد صداقتی ملی پوش شمشیربازی که به همراه دوتن دیگر در وسیله نقلیه شخصی خود از چابهار به سمت زاهدان در حرکت بودند شامگاه چهارشنبه مورد حمله اشرار قرار گرفتند که در این میان محمدعلی غفاری یکی از همراهان صداقتی به دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست داد و از وضعیت دو نفر دیگر همچنان اطلاعی در دست نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز