خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان در سایه هماهنگی ریش سفیدان به اجماع می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۴۳

هم‌اکنون جریان رقیب به دنبال ایجاد اختلاف و تنش میان جریان دولت و اصلاحات است البته از آنها انتظار دیگری هم نمی‌رود اما عارف و سایر سران دو طرف هوشیارتر از آن هستند که در دام تفرقه‌افکنی این عده‌ قرار گیرند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کمیته سیاسی برای بررسی انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از قبل تشکیل شده است و در این مسیر هم حرکت‌های سازمانی و هم تحرکات نخبگان و ریش‌سفیدان برای رسیدن به اجماع در حال انجام است.

علی‌محمد حاضری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مسئله تشکیل شورای رهبری اصلاحات گفت: ضرورت هماهنگی و یکپارچگی اصلاح‌طلبان مورد اجماع همه ما است. به گونه‌ای که بخش مهمی از موفقیت‌های ما در انتخابات سال ۹۲ نتیجه همگرایی‌های صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه بخشی از این همگرایی در سطح نهادهای مدنی و تشکل‌ها مطرح است، تصریح کرد: این رویه هم‌اکنون در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که همه بزرگان اصلاح‌طلب روی نقش موثر آن تاکید دارند، دنبال می‌شود.

حاضری افزود: در کنار استراتژی نهادهای مدنی، نقش رهبران بانفوذ نیز در جای خود مهم و مکمل نقش نهادهای مدنی است.

وی با تاکید بر ضرورت ائتلاف شورای رهبری اصلاح‌طلبان گفت: مجموعه چهره‌هایی همچون سیدحسن خمینی، آیت‌الله هاشمی، سید محمد خاتمی، روحانی و عارف شخصیت‌های تاثیرگذاری در این خصوص خواهند بود و هرگونه تشکیل جلسه و هماهنگی میان آنها، در آینده فعالیت‌های ما تاثیر موثری خواهد داشت.

حاضری با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته برای همگرایی نیروهای اصلاح‌طلب و معتدل تنها منحصر به عارف نیست، گفت: آقای عارف از شخصیت‌های مورد اقبال و مورد احترام اصلاح‌طلبان است که اقدام به این کار کرد اما تلاش برای همگرایی و انسجام میان اصلاح‌طلبان از مدت‌ها پیش آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جریان رقیب به دنبال ایجاد اختلاف و تنش میان جریان دولت و اصلاحات است البته از آنها انتظار دیگری هم نمی‌رود اما عارف و سایر سران دو طرف هوشیارتر از آن هستند که در دام تفرقه‌افکنی این عده‌ قرار گیرند.

حاضری گفت: کمیته سیاسی برای بررسی انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از قبل تشکیل شده است و در این مسیر هم حرکت‌های سازمانی و هم تحرکات نخبگان و ریش‌سفیدان در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز