خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد عنوان کرد:

رصد شبانه روزی آسمان کشور با سامانه‌های راداری پیشرفته و شبکه منسجم دیده‌بانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۸۱

ماموریت پدافند هوایی با توجه به نوع تهدیدات نیازمند سرعت و دقت بالایی است و امروز با توجه به این تهدیدات با تلاش جوانان مومن و همکاری صنعت و دانشگاه های کشور، پدافند هوایی به سرعت در حال ارتقای توانمندی های خود در همه ابعاد است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی با استفاده از انواع متنوع سامانه‌های راداری پیشرفته و بومی و بهره گیری از شبکه منسجم دیده‌بانی آسمان کشور را به صورت شبانه روزی رصد می‌کند و اجازه ورود پرنده متجاوزی را به آسمان کشور نخواهد داد.

به گزارش ایلنا، امیر علی‌رضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) باحضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و گروه پدافند هوایی چابهار از سایت‌های مستقر در این منطقه بازدید کرد.

صباحی‌فرد ضمن تشکر از تلاش کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار گفت: ماموریت پدافند هوایی با توجه به نوع تهدیدات نیازمند سرعت و دقت بالایی است و امروز با توجه به این تهدیدات با تلاش جوانان مومن و همکاری صنعت و دانشگاه‌های کشور، پدافند هوایی به سرعت در حال ارتقای توانمندی‌های خود در همه ابعاد است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: پدافند هوایی با استفاده از انواع متنوع سامانه‌های راداری پیشرفته و بومی و بهره‌گیری از شبکه منسجم دیده‌بانی آسمان کشور را به صورت شبانه‌روزی رصد می‌کند و اجازه ورود پرنده متجاوزی را به آسمان کشور نخواهد داد.

وی در پایان افزود: ماموریت حراست از گستره عظیم آسمان مقدس میهن اسلامی بعهده کارکنان همیشه بیدار قرارگاه پدافند هوایی است و کارکنان پدافند در طول هشت سال دفاع مقدس و پس ازآن به دنیا ثابت کردند که در راه حفظ کشور و آرمانهای مقدس انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز