خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد؛

تأمین متون پژوهشی نیروهای مسلح از سوی پژوهشکده امام صادق(ع)

کد خبر : ۱۶۱۸۵۹

در تدوین اشراف رهبر معظم انقلاب، این پژوهشکده مرجع تأمین نیازهای پژوهشی در حوزه علوم اسلامی و انسانی همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شده یک برگ برنده برای این پژوهشکده است. اگر می‌بینیم دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا همه نیازها را به این مرکز پژوهشی ارجاع می‌دهند و البته به خوبی و شایستگی نیز پاسخ دریافت می‌کنند، این یک افتخار بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پژوهشکده امام صادق مرجع تأمین نیازهای پژوهشی در حوزه علوم اسلامی و انسانی همه نیروهای مسلح شده و این مسئله برگی برنده برای پژوهشکده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده امام صادق(ع)، حجت الاسلام علی سعیدی در بازدید از پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) و دیدار با مدیران این پژوهشکده اظهار کرد: برای فعالیت و توسعه خدمات پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) شرایط بسیار مساعد بوده و ظرفیت موجود در پژوهشکده چه بالقوه و چه بالفعل فراوان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با اشاره به توانمندی‌های پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) بیان داشت: آن ظرفیتی که امروزه توانسته است پژوهشکده را ارتقاء دهد، همان ظرفیت بالفعلی بود که با درخشش آثار و نتایج کار پژوهشگران این مرکز در جای جای این کشور بروز و ظهور پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترده شدن حوزه فعالیت این پژوهشکده از سپاه به همه نیروهای مسلح افزود: همین که در تدوین اشراف رهبر معظم انقلاب، این پژوهشکده مرجع تأمین نیازهای پژوهشی در حوزه علوم اسلامی و انسانی همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شده یک برگ برنده برای این پژوهشکده است. اگر می‌بینیم دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا همه نیازها را به این مرکز پژوهشی ارجاع می‌دهند و البته به خوبی و شایستگی نیز پاسخ دریافت می‌کنند، این یک افتخار بزرگ است.

وی با استقبال از تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری بیان داشت: حسن این کار این است که از فعالیت‌های موازی پرهیز و کارها با دقت و کیفیت بهتری در این پژوهشکده متمرکز خواهد شد.

رئیس هیئت امنای پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) خطاب به پژوهشگران این مجموعه بیان داشت: باید گام‌های بلندتری برداریم، زیرا امروز ضرورت و اهمیت امر پژوهش بیش از پیش روشن شده است و باید تلاش کنیم در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها پیشتاز باشیم.

سعیدی همچنین با توجه به حرکت اخیر این پژوهشکده در پاسخگویی به سؤالات طرح صالحین بسیج بیان داشت: این حرکت یک حرکت جهادی بود و رضایت مسئولان امر را در پی داشته، زیرا این حرکت در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با توجه به وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خصوص طرح صالحین بسیج افزود: نمایندگی سه وظیفه تأمین روحانیون، تأمین نیازهای پژوهشی و تربیت مربیان آموزشی این مجموعه بزرگ را بر عهده دارد که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته این مهم محقق شده است.

سعیدی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: تحول درونی همه جانبه و از سوی دیگر اقبال بیرون از آثار و خدمات پژوهشی این پژوهشکده نشان از بالندگی و توانایی آن دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: چاپ بیش از ۱۰۰جلد کتاب چاپ اول در سال ۱۳۹۲ نشان از موفقیت بخش انتشارات این مجموعه پژوهشی است. البته من به صراحت عرض می کنم آنچه که تاکنون انجام شده است، تنها بخشی از ظرفیت گسترده بالقوه این پژوهشکده است که به منصه ظهور رسیده است.

وی بیان داشت: توصیه من به همه کسانی که به نوعی با ما مرتبط و یا نیازمند به کارهای پژوهشی هستند، این است که با اطمینان خاطر به این پژوهشکده اعتماد کنند، زیرا فرآیند تهیه متون در این مجموه از کنترل کیفی بالایی برخوردار هستند و ناظرین علمی و نهایی توانمند، کنترل متون را بر عهده دارند که این امر سبب می شود که اتقان و استحکام متون پژوهشی این مجموعه بالا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز