خبرگزاری کار ایران

اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از دریافت یارانه انصراف دادند

کد خبر : ۱۵۹۳۷۸

ما از همه فرهنگیان شریف و آحاد ملت ایران می خواهیم با همت عالی در صورت عدم نیاز به این مبلغ ناچیز از ثبت نام در این مرحله برای اخذ یارانه نقدی اعلام انصراف نمایند.

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: ما از همه فرهنگیان شریف و آحاد ملت ایران می خواهیم با همت عالی در صورت عدم نیاز به این مبلغ ناچیز از ثبت نام در این مرحله برای اخذ یارانه نقدی اعلام انصراف نمایند.

فرج کمیجانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی جهت همراهی با دولت خدمتگزار برای تحقق برنامه های توسعه گرا در دست اقدام و حمایت از تولید در بخش‌های کشاورزی و صنعت وارتقای سطح خدمات عمومی دولت در زمینه های آموزش و سلامت و محیط زیست در سراسر کشور از اخذ یارانه نقدی انصراف داده اند.

وی افزود: با عنایت به اینکه مبلغ ناچیز یارانه در سطح زندگی تک تک افراد جامعه تاثیر بسزایی ندارد، ولی تجمیع این مبالغ ناچیز در سطح کلان می تواند در آماده سازی بستر های لازم برای یک جهش اقتصادی کمک شایانی نماید.

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی همچنین گفت: ما از همه فرهنگیان شریف و آحاد ملت ایران می خواهیم با همت عالی در صورت عدم نیاز به این مبلغ ناچیز از ثبت نام در این مرحله برای اخذ یارانه نقدی اعلام انصراف نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز