خبرگزاری کار ایران

شیخ مولوی عبدالحمید در گفت و گو با ایلنا:

معامله اقتصادی با جیش العدل صحت ندارد / اقدام بعدی بازگرداندن پیکر گروهبان دانایی فر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۷۷

۴ تن از مرزبانان ایرانی که در اختیار گروه جیش العدل بودند، صبح امروز به نیروهای مردمی منطقه تحویل داده شدند، اما هنوز آن‌ها وارد کشور نشده‌اند و امیدوارم تا روز آینده شاهد حضور این افراد در کشور باشیم.

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ۴ مرزبان در سلامتی کامل به سر می‌برند. مقدمات ورود این افراد به کشور در حال انجام است و امیدواریم که این مرزبانان هرچه سریع‌تر وارد کشور شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

شیخ مولوی عبدالحمید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه هنوز مرزبانان وارد کشور نشده‌اند، اظهار داشت: ۴ تن از مرزبانان ایرانی که در اختیار گروه جیش العدل بودند، صبح امروز به نیروهای مردمی منطقه تحویل داده شدند، اما هنوز آن‌ها وارد کشور نشده‌اند و امیدوارم تا روز آینده شاهد حضور این افراد در کشور باشیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه این ۴ مرزبان در سلامتی کامل به سر می‌برند، گفت: مقدمات ورود این افراد به کشور در حال انجام است و امیدواریم که این مرزبانان هرچه سریع‌تر وارد کشور شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکر گروهبان یکم جمشید دانایی فر نیز به همراه این ۴ مرزبان به کشور باز خواهد گشت، گفت: متاسفانه پیکر این مرزبان به همراه این گروه نبوده و در اقدام بعدی به دنبال بازگشت پیکر این عزیز به کشور هستیم.

شیخ مولوی عبدالحمید در واکنش به اظهارات برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه گفته شده این آزادی در برابر خواسته و یا معامله اقتصادی با گروه جیش العدل صورت گرفته است، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و بدون هیچ امتیازدهی مرزبانان آزاد شده‌اند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پاسخ به این این پرسش که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که دلیل عدم ورود مرزبانان به کشور ظرف امروز، امتیازخواهی گروه مردمی که این ۴ مرزبان را تحویل گرفته‌اند، بوده، تاکید داشت: این مساله نیز کاملا تکذیب می‌شود این گروه مردمی برای نشان دادن حسن نیت خود وارد موضوع شده‌اند و این افراد را بدون هیچ چشم داشتی تحویل گرفته و به امید خدا وارد کشور خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز