خبرگزاری کار ایران

سردار فضلی خبر داد:

انتشار کتاب روایت جهت جلوگیری از تحریفات تاریخ دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۱۴

راهیان نور تکرار ارزشها است، ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند، بنابراین کسی که در رزمگاه رزمندگان اسلام حضور پیدا می‌کند، الگو می‌گیرد و این الگو برای جوان‌های ما سازنده است.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کتاب روایت را برای روایتگران راهیان نور جهت جلوگیری از تحریفات تاریخ دفاع مقدس پیش‌بینی کردیم.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور در یادمان شلمچه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ۲۶ اسفند ۹۲ درباره راهیان نور، اظهار داشت: دفاع مقدس دارای اهمیت و یک حادثه بزرگ تاریخ انقلاب است که باید از آن پاسداری و زمینه برای عزیمت و حضور در این رزمگاه رزمندگان اسلام فراهم شود.

وی در خصوص تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از تحریفات تاریخ دفاع مقدس، گفت: برای عزیزانی که وظیفه روایتگری برای مردم شریف را برعهده دارند، کتاب روایت را پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر در جائی اطلاعات مفید نداشته‌اند، از درون کتاب مقتل خوانی کنند که صحیح و دقیق و اصولی باشد و باید برای مردم شریف ما اهمیت شرایطی که در جنگ پیش آمد و مردی و مردانگی رزمندگان را به خوبی منتشر کنند.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به تاثیر راهیان نور در روحیه انقلابی نسل جوان، خاطرنشان کرد: راهیان نور تکرار ارزشها است، ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند، بنابراین کسی که در رزمگاه رزمندگان اسلام حضور پیدا می‌کند، الگو می‌گیرد و این الگو برای جوان‌های ما سازنده است.

سردار فضلی در جواب غربی‌ها مبنی بر روی میز بودن گزینه‌ها، تاکید کرد: گزینه‌های ما هم روی میز است و مردم شریف و رزمندگان و دریادلان بسیجی در طی این ۳۶ سال با روحیه جوانمردی و روحیه حفظ وحدت ملی نشان دادند که از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز