خبرگزاری کار ایران

اعضای بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۹۰

در این انتخابات دکتر علی نجفی توانا با یک هزار و ۷۶۲ رای، محمد فرض پور ماچیانی با یک هزار و ۷۱۹ رای و عیسی امینی با یک هزار و ۵۸۰ رای به ترتیب بیشتری آرای این انتخابات را کسب کردند.

نتایج نهایی بیست و هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام شد.

شاپور منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: بیست و هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری روز پنج شنبه(۲۲ اسفند) برگزار و ۳ هزار و ۴۴۷ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

نائب رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز ادامه داد: در این انتخابات دکتر علی نجفی توانا با یک هزار و ۷۶۲ رای، محمد فرض پور ماچیانی با یک هزار و ۷۱۹ رای و عیسی امینی با یک هزار و ۵۸۰ رای به ترتیب بیشتری آرای این انتخابات را کسب کردند.

وی افزود: دکتر عباس کریمی با یک هزار و ۴۴۰ رای، سید محمد جندقی کرمانی پور با یک هزار و ۴۳۴ رای، اسماعیل مصباح اسکویی با یک هزار و ۴۲۷ رای، مرتضی شهبازی نیا با یک هزار و ۳۲۶ رای، جلیل مالکی با یک هزار و ۲۵۸ رای، نادر دیوسالار با یک هزار و ۱۶۷ رای، حسین محمد نبی با یک هزار و ۱۲۶ رای، عبدالله سمامی با هزار و ۹۸ رای و محمدرضا کامیار با ۹۸۸ رای با کسب آرای بیشتر نسبت به سایر نامزدها توانستند جزء اعضای اصلی بیشت و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز شوند.

منوچهری در مورد اعضای علی البدل بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز نیز اظهار کرد: آقایان علی حامد توسلی، حسین احمدی لاکلایه، سیدمحمود علیزاده طباطبایی، علی کاکا افشار، اکبر سردارزاده و خانم میترا ضرابی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نائب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از اردیبهشت ماه سال آینده کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: در این دوره از انتخابات انتظار می رفت که با وجود اینکه طی دو سال اخیر حدود ۲ هزار نفر موفق به دریافت پروانه وکالت شده اند شاهد حضور بیشتر همکاران در این انتخابات باشیم که متاسفانه نسبت به دوره قبل که بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کرده بودند، حضور کمتری را مشاهده کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز