خبرگزاری کار ایران

تحلیل سخنان اخیر رییس جمهور از نگاه لیلاز:

منظور روحانی استفاده متوازن منتقدان و حامیان دولت از رسانه هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۴۴

ما ملت غیر تمندی هستیم روحانی را به صحنه فرستاده ایم پشت سر او می ایستیم و او را رها نمی کنیم. حرف او هم به قدری سنجیده و پخته است که بسیار منطقی به نظر می رسد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: منظور روحانی از سخنان اخیرش در جمع اصحاب رسانه این است که اندکی از تساهل و تسامحی که در باره منتقدان دولت به کار گرفته می شود در باره هواداران دولت نیز اعمال شود.

سعید لیلاز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره مطبوعات گفت: منظور آقای روحانی این است که رسانه ملی نباید جناحی عمل کند. اگر در هشت سال گذشته رسانه ملی در اختیار هواداران آقای احمدی نژاد بوده حالا به طور متوازن و متعادل افکار دولت را نیز منعکس کند اگر قرار است منتقدان بی انصاف دولت بی قید و شرط از انحصار رسانه ملی برخوردار باشند و در دژ پولادین سنگر بگیرند، چرا درباره هوا داران دولت اندکی تساهل و تسامح اعمال نمی شود.

وی ادامه داد: ما ملت غیر تمندی هستیم روحانی را به صحنه فرستاده ایم پشت سر او می ایستیم و او را رها نمی کنیم. حرف او هم به قدری سنجیده و پخته است که بسیار منطقی به نظر می رسد. روحانی نمی گوید من انتقاد را بر نمی تابم می گوید یک دهم تساهل و تسامح و نوع دوستی در باره منتقدان دولت را در باره طرفداران دولت نیز داشته باشیم.

این فعال سیاسی و اقتصادی ادامه داد: هیچ کس خواستار حمایت بی قید و شرط صدا و سیما نیست. حمایت بی قید و شرط باعثتشدید فساد می شود. اولین منتقد حمایت بی شائبه از رئیس جمهور خود من هست. چرا که این سرچشمه فساد است. نه ما این را می خواهیم نه آقای روحانی خواسته و نه حتی اگر آقای روحانی آن را بخواهد حرف منطقی است.

لیلاز در پایان گفت: تنها سخن بر سر استفاده منطقی متعادل و متوازن دولت و منتقدان دولت از رسانه ها به ویژه رسانه ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز