خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

با توجه به نقشه های شوم دشمن، باید با برنامه حرکت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۷۷

دشمن درصدد جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و تلاش خود را برای ضربه زدن به پیکره این نظام شکوه­مند از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شروع کرده است.

فرمانده نیروی هوایی گفت: دشمن درصدد جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و تلاش خود را برای ضربه زدن به پیکره این نظام شکوه­مند از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شروع کرده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش روحانیون این نیرو عنوان کرد: امروز، روحانیون به عنوان پرچم داران مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند.

وی در ادامه با بیان این که در سه دهه انقلاب اسلامی ایران، نقش روحانیون در مبارزه با نقشه های شوم دشمنان بسیار موثر و پررنگ بوده، افزود: در این مسیر، ولایت فقیه همواره به عنوان راهبرد اصلی قرار داشته است.

او در ادامه گفت: یکی از برنامه هایی که دشمن در حال برنامه ریزی و اجرا علیه جوانان کشورمان است، کم رنگ جلوه دادن نماز جماعت و تجمعات مذهبی است که اگر دشمن در این عرصه پیروز شود، راه ما برای رسیدن به هدف نهایی بسیار سخت و پیچیده تر خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز، فعالیت های خوبی در حوزه برنامه های فرهنگی و سیاسی در نیروی هوایی ارتش شکل گرفته است که باید توجه داشت در اجرای این برنامه ها دچار روزمرگی نشویم و با توجه به نقشه های شوم دشمن ما نیز با برنامه حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوایی افزود: امروز، اتحاد، وحدت کلمه و همدلی از ارکان الهی است که باعثپیروزی ما در مقابل توطئه های دشمن است و این را بارها در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم.

وی با ابراز خرسندی از فضای مثبت همدلی در نیروی هوایی ارتش گفت: به حمدالله این وحدت و همدلی در بین فرماندهان، روحانیون و مسئولان ما در یکان های نیروی هوایی ارتش به خوبی شکل گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در این همایش گفت: یکی از وظایف مهم و تأثیرگذار عقیدتی سیاسی یکان ها به ویژه روحانیون تلاش در جهت آگاهسازی و افزایش بصیرت کارکنان و خانواده های آنان است.

وی در اد امه افزود: ما مفتخریم که در نیروی هوایی خدمت می کنیم چرا که نیروی هوایی به پشتوانه و حرکات کارکنان انقلابی خود یکی از نیروهای نظامی خوش نام و مردمی است.

او در ادامه گفت: در دیدار ۱۹ بهمن سال جاری، فرمانده معظم کل قوا به این نکته مهم اشاره کردند که بسیاری از حرکت ها و حوادثمهم به واسطه ویژگی هایی که داشته، ماندگار شده که یکی از وقایع مهم و ماندگار، حادثه ۱۹ بهمن ۵۷ است که کارکنان انقلابی نیروی هوایی ارتش آن را خلق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صبری بیان کرد: تدبیر مقام معظم رهبری این است که به طور جدی و اساسی، ریشه های ماندگاری این حوادثانقلابی و معنوی را واکاوی کنیم و آن را به عنوان سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: به حمد الله امروز در ارتش کسانی سکان فرماندهی و مسئولیت را بر عهده دارند که دارای روحیه انقلابی، ولایت مدار و شایسته هستند که این باعثارتقا و حفظ جایگاه ویژه ارتش در بین مردم شده و در این میان روحانیون نقش مهمی ایفا کرده اند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی به کلیه روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی ها توصیه کرد تا با وحدت و همراهی با فرماندهان در پایگاه های عملیاتی به خصوص مناطق مرزی در مسیر پیشرفت نیروی هوایی به ویژه در زمینه فرهنگی تلاش کنند.

همچنین در این مراسم رئیس اداره حفاظت اطلاعات نیروی هوایی ارتش گفت: امروز آسیب و تهدیدهای فضای مجازی بیش از هر چیز دیگر جوانان ما را در تیررس خود قرار داده و بایستی مبتکرانه و خلاقانه با این فضا برخورد کرد.

وی افزود: دشمن درصدد است تا از این طریق بر کل جهان مدیریت و نظارت داشته باشد و برابر فرمایشات مقام معظم رهبری، نقش عقیدتی سیاسی این است که نور ایمان را در دلها به صورت هنرمندانه شعله ور کند. بر همین اساس نقش عقیدتی سیاسی به ویژه روحانیون در مدیریت هنرمندانه و موثر برنامه های فرهنگی و اعتقادی - تبلیغی بسیار حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز