خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر سفر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۴۲

خبر مربوط به دعوت رئیس قوه قضاییه به گیلان برای رسیدگی به مشکلات تیم فوتبال داماش از اساس صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خبر منتشره شده در خصوص سفر قریب ‌الوقوع آیت ا… آملی لاریجانی به استان گیلان را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا حسن رحیمی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سفر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان در اردیبهشت ماه ۹۳ و با تاکید بر اینکه «در این خبر متاسفانه از سوی استاندار گیلان طوری القا شده است که گویا سفر رئیس قوه قضاییه به منظور رفع مشکلات یک تیم فوتبال به این استان خواهد بود» گفت: خبر مربوط به دعوت رئیس قوه قضاییه به گیلان برای رسیدگی به مشکلات تیم فوتبال داماش از اساس صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه رسیدگی و رفع مشکلات دادگستری‌ها و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی را ملاک سفرهای استانی آیت ا… آملی لاریجانی اعلام و تاکید کرد: اولویت در سفرهای آتی، با استانهایی است که در ده سال گذشته رئیس قوه قضاییه سفری به آن استانها نداشته است.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه از تمامی رسانه‌های جمعی خواست صحت اخبار مربوط به رئیس قوه قضاییه را پیش از انتشار از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه جویا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز