خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه خبر داد / ۴ /؛

رد دادخواست غیرقانونی بودن تصدی شهردار تهران در دیوان عدالت اداری

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۳۰

آخرین وضعیت پرونده های سعید مرتضوی / ادعای بابک زنجانی و اقوام او مبنی بر ارتباط وی با برخی از نهادهای نظامی امنیتی از جمله سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات / از این موضوع فروش گاز اشک آور به سپاه پاسداران از سوی بابک زنجانی اطلاعی ندارم و تا حالا هم چنین چیزی را نخوانده ام.


ایلنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت: دیوان عدالت اداری دادخواست مبنی بر غیرقانونی بودن تصدی قالیباف در شهرداری تهران را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " غلامحسین محسنی اژه ای " در ادامه نشست خبری عصر امروز خود در مورد ارائه دادخواست دو وکیل دادگستری به دیوان عدالت اداری مبنی بر غیر قانونی بودن تصدی شهرداری تهران از سوی قالیباف گفت: تا جایی که اطلاع دارم دیوان عدالت اداری خواسته این افراد را رد کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده های سعید مرتضوی نیز اظهار کرد یک بخش از پرونده این فرد به دلیل اعتراضی که به حکم پرونده شده در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است که تاکنون هیچ کدام از مراجع قضایی اعلام نظر نکردند در مورد سایر پرونده های از جمله پرونده ای که یکی از طرفین این پرونده نیز فاضل لاریجانی است پرونده در دادگاه در حال رسیدگی است.

خبرنگاری از دادستان کل کشور پرسید که بابک زنجانی و اقوام او مدعی هستند که این فرد ارتباط‌های تنگاتنگی با برخی از نهادهای نظامی امنیتی از جمله سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات داشته آیا شما صحت این مسئله را تایید می کنید؟ وی پاسخ داد باید دید منظور از ارتباط جیست، اگر فردی دو سال پیش به وزرات نفت مراجعه و اعلام کرده باشد که می تواند در فروش نفت چه به عنوان خریدار جه به عنوان واسط به شما کمک کند صحبت مدیران وزارت نفت و جلسه گذاشتن با وی هیچ منعی قانونی نبوده و یا اصلا تخلف نیست. اما اگر منظور ارتباط ناصحیح باشد باید بگویم که دراین پرونده مواجه نبودیم که این فرد با نهادهایی که شما اعلام کردید ارتباط داشته بلکه وی با وزارت نفت و بانک مرکزی در تعامل بوده از سوی دیگر زمانی که وزارت اطلاعات با وی ارتباط برقرار کرده مربوط به بازگرداندن پولهای نفت است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فروش گاز اشک آور به سپاه پاسداران از سوی بابک زنجانی صحت دارد اظهار کرد که من از این موضوع اطلاعی ندارم و تا حالا هم چنین چیزی را نخوانده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز