خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):

تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه بین‌الملل است

کد خبر : ۱۵۰۳۲۶

خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین‌الملل است و جمهوری اسلامی ایران امروز بحمدالله با اقتدار کامل در صحنه‌های بین‌المللی ایفای نقش می‌کند

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه جهاد علمی قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: جهاد علمی که طی سالیان اخیر شکل گرفته یکی از عوامل اقتدار امروز کشور است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: در دوران قبل از انقلاب ما در کوچکترین تجهیزات نظامی وابسته بودیم ولی اکنون ساخت، بازسازی و تعمیرات تجهیزات نظامی در داخل انجام می‌شود که این حاصل تلاش جهادگونه متخصصان ما در بخش علمی و فنی است.

وی در ادامه با اشاره به تأثیر پیشرفت علمی کشور در روابط بین‌الملل گفت: خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین‌الملل است و جمهوری اسلامی ایران امروز بحمدالله با اقتدار کامل در صحنه‌های بین‌المللی ایفای نقش می‌کند و قرارگاه پدافند هوایی با تکیه بر عنایات خداوند متعال و تدابیر مقام معظم کل قوا و تلاش متخصصان جوان و متعهد خود با آمادگی کامل از آسمان کشور حراست می‌کند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه جهاد علمی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در محل دانشگاه خاتم‌الانبیاء(ص) این قرارگاه در آینده نزدیک به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز