خبرگزاری کار ایران

آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار مدیرعامل و تحریریه ایلنا:

باید به دولت فرصت کار داد / ایلنا صدای قشر مستضعف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۴۱

اگر در مواردی به خاطر انجام وظایفتان تحت فشار قرار می‎گیرید، سکوت کردن و بازگو نکردن مطلب بازهم بهتر از دروغ گفتن به مردم است / نباید توقعات فراتر از انتظار از دولت جدید داشت بلکه باید فرصت دهیم.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که نباید توقع‎های فراتر از انتظار از دولت جدید داشت، بیان داشت: دولت آقای روحانی فقط چند ماه است که روی کار آمده و نباید توقعات زیادی از اوایل کار این دولت داشت، بلکه باید فرصت دهیم تا آن ها کار خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، در دیدار مدیر عامل، سردبیر و اعضای تحریریه خبرگزاری کار ایران(ایلنا) که به مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس این خبرگزاری در دفتر این مرجع تقلید در قم حضور یافته بودند، با اشاره به مشکلات کشور در ۸ سال گذشته، اظهار داشت: در ۸ سال گذشته شرایط به گونه‎ای بود که نه فقط رسانه‎ها بلکه هر کسی دغدغه نظام و مملکت را داشت ناراحت بود، اما اکنون با روی کار آمدن دولت جدید، امید است که اوضاع بهبود پیدا کند.

وی با بیان این که نباید توقع‎های فراتر از انتظار از دولت جدید داشت، بیان داشت: دولت آقای روحانی فقط چند ماه است که روی کار آمده و نباید توقعات زیادی از اوایل کار این دولت داشت، بلکه باید فرصت دهیم تا آن ها کار خود را انجام دهند.

این مرجع تقلید خطاب به اعضای تحریریه خبرگزاری ایلنا، با بیان این که راست گفتن واجب نیست، اما دروغ گفتن حرام است، تأکید کرد: یا چیزی نگویید یا اگر می‎گویید به هیچ وجه دروغ نگویید، چون عاقبت دروغ گفتن به مردم و مخاطبین بسیار بد است؛ برخی رسانه‎ها فکر می‎کنند دروغ دارای کارکرد است، اما واقعیت این نیست و تجربه هم این مهم را ثابت کرده است.

وی با تأکید بر این که رسانه های مطلوب مردم و جامعه برای پیشبرد کار خود، کار سختی دارند، گفت: از یک طرف نباید دروغ بگویید و از طرف دیگر نیز نمی‎توانید نسبت به خبرهای مهمی که مخاطبینتان از شما در مورد آنها انتظار اطلاع‎رسانی دارند سکوت اختیار کنید.

آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه توصیه های خود به اعضای تحریریه خبرگزاری ایلنا، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با روی کار آمدن دولت جدید، به نظر می‎رسد که فشارها کاهش یافته باشد ولی اگر شما می‎بینید که در مواردی به خاطر انجام وظایفتان تحت فشار قرار می‎گیرید، سکوت کردن و بازگو نکردن مطلب بازهم بهتر از دروغ گفتن به مردم است.

این مرجع تقلید با بیان این که کار خبرگزاری ایلنا در دفاع از حقوق کارگران و انعکاس صدای این قشر مستضعف جامعه به مسئولین بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، تأکید کرد: دولت باید از رسانه هایی مانند خبرگزاری ایلنا که مشکلات کشور را پیدا کرده و به گوش مسئولین می رساند حمایت کند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در پایان این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس خبرگزاری ایلنا، برای دست اندرکاران این رسانه آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز