خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در کنگره حزب اراده ملت:

شرط ایستادگی در برابر دشمن رضایت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۲

ما نباید خودمان را تحمیل کنیم. براساس گفته‌های حضرت علی(ع) باید بر اساس نظر جمع و رضایت اکثریت عمل کرد / یک نفر که مسول می‌شود فکر می‌کند عقل کل است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم راضی باشند ما در برابر دشمنان خواهیم ایستاد، ولی اگر فقط یک عده راضی باشند و نظر عموم و جمع رادر نظر نگیریم پایه‌های یک کشور سست می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در ششمین کنگره حزب اراده ملت ایران گفت: دعواهای ما در سالهای گذشته ازجهل ونادانی ماست. سی وپنج سال است که ادعا می‌کنیم می‌خواهیم کشورمان را اسلامی کنیم مدیریت اسلامی داشته باشیم ولی یک درصد هم از آن نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: یک نفر که مسول می‌شود فکر می‌کند عقل کل است و ازجهالت انسان همین بس که نمی‌فهمد چقدر می‌فهمد.

نماینده مردم تبریز افزود: معنای «من می‌دانم» به معنی توانستن نیست. مادر کشور فقط ادعا می‌کنیم و فقط حرف می‌زنیم.

پزشکیان با بیان اینکه چرا با ادبیاتی حرف می‌زنیم که همه جامعه را علیه خودمان می‌کنیم، تصریح کرد: مشکل ما این است که با ادبیات علمی حرف نمی‌زنیم، اگر نگاهی به دستور حاکمیتی امام علی(ع) داشته باشیم، کدام سیاستمدار ما براساس آن عمل می‌کند و چقد ر انصاف را رعایت می‌کنیم.

وی باتاکید براینکه اگر حزبی تشکیل می‌دهیم باید در میدان عمل خود را اثبات کنیم، خاطرنشان کرد: ما نباید خودمان را تحمیل کنیم. براساس گفته‌های حضرت علی(ع) باید بر اساس نظر جمع و رضایت اکثریت عمل کرد. شاخص این است که مردم درباره آنچه می‌گویند و اگر عموم مردم ناراضی باشند، رضایت خاص نیز از بین می‌رود.

پزشکیان با تاکید بر اینکه پایه‌های یک حکومت و ایستادن در برابر تهاجمات، عموم ملت هستند، اظهار داشت: اگر مردم راضی باشند ما در برابر دشمنان خواهیم ایستاد، و لی اگر فقط یک عده راضی باشند و نظر عموم و جمع رادر نظر نگیریم پایه‌های یک کشور سست می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز