خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بعید است گفتمان نخ نمای احمدی‌نژاد بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۶

احمدی‌نژاد اعضای هیات دولتش را جمع کرده تا فقط بتواند به افکار عمومی بگوید که معتقد به کار جمعی است / امیدوارم دولت روحانی به گونه‌ای عمل نکند که بستر برای ظهور تفکرات احمدی نژاد دوباره فراهم شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تهران تصریح کرد: گفتمان احمدی‌نژاد نخ نما شده است. گفتمان تند و تیز و بدون تدیبر مدت هاست که به حاشیه رانده شده است. گفتمان احمدی‌نژاد به درد این می‌خورد که عده‌ای بروند و جلسه‌ای را به هم ریزند یا به مردم اهانت کنند و آن‌ها را خس و خاشاک بنامند.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اخبار تشکیل جلسات منظم وزرای دولت نهم و دهم به دعوت احمدی‌نژاد اظهار داشت: اولا اینکه احمدی‌نژاد به اعوان و انصارش گفته جلسه مشترکی برگزار کنند و بعد فرمایش فرموده‌اند که اگر هیچ کس هم نیاید باز هم ما کارمان را انجام می‌دهیم، باید بگویم که این جزء عادات احمدی‌نژاد است. او اعتقادی به کار جمعی ندارد. جمع را جمع می‌کند اما در ‌‌نهایت به اجتهاد شخصی خود عمل می‌کند.

وی افزود: او اعضای هیات دولتش را جمع کرده تا فقط بتواند به افکار عمومی بگوید که معتقد به کار جمعی است. اما اگر قرار بود احمدی‌نژاد به این شعار‌ها پایبند باشد باید در دوران ۸ سال مسئولیتش این امور را رعایت می‌کرد. در حالیکه همه می‌دانند اگر او تصمیم به انجام کاری می‌گرفت هیچ اعتنایی به خرد جمعی نداشت.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: او همواره به اجتهاد شخصی خود عمل می‌کرد و این بلایا و مصائبی که گریبانگیر جامعه شد، بیشتر محصول تصمیم گیری‌های او در دولت‌های نهم و دهم بوده است و نه کار جمعی و مشورت با دیگران.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد هشت سال در راس قدرت بود و توفیقی نداشت، خاطرنشان کرد: مردم هنوز هم از معضلاتی که او برای نظام و کشور ایجاد کرده اطلاع دقیقی ندارند. شاید تنها از برخی مشکلات در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد اطلاع دارند. بنابراین بسیار بعید می‌دانم که احمدی‌نژاد بتواند دوباره بازگردد. مگر اینکه دولت روحانی آن قدر بد عمل کند و کار‌ها را چنان خراب کند که اقبال به سوی احمدی‌نژاد برگردد که این امر هم بسیار بعید است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه به رغم انتقاداتی که به دولت یازدهم دارد اما باز هم اعتقاد دارد که نسبت به احمدی‌نژاد بهتر عمل کرده، ادامه داد: اقبالی نسبت به احمدی‌نژاد وجود ندارد. از سوی دیگر اینکه گفته شده است که ایشان قصد دارد سفرهای استانی را دوباره آغاز کند سفر اشکالی ندارد. اما اگر می‌خواهد برود و برای نظام دردسر درست کند امیدوارم عاقل‌تر از این‌ها باشد و حواسش را جمع کند.

کریمی اصفهانی نظام جمهوری اسلامی را استوار بر سه پایه ایدئولوژی نیرومند اسلام، رهبری مقتدر و آگاه و پشتیبانی مردمی و علاقه مردم به کشور دانست و اضافه کرد: به جای مکتب اسلامی در دوران احمدی‌نژاد مکتب ایرانی مطرح شد. به هر حال احمدی‌نژاد به مردم تحمیل شده بود و مردم این را می‌دانند. امیدوارم دولت روحانی به گونه‌ای عمل نکند که بستر برای ظهور آن نوع تفکرات دوباره فراهم شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تهران افزود: گفتمان احمدی‌نژاد نخ نما شده است. گفتمان تند و تیز و بدون تدیبر مدت هاست که به حاشیه رانده شده است. گفتمان احمدی‌نژاد به درد این می‌خورد که عده‌ای بروند و جلسه‌ای را به هم ریزند یا به مردم اهانت کنند و آن‌ها را خس و خاشاک بنامند.

کرمی اصفهانی در پایان اظهار داشت: جامعه ایران از گفتمان تند خویی و افراط به کلی زده شده است و بعید می‌دانم احمدی‌نژاد بتواند دوباره با اقبال مردم مواجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز