خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور به ایلنا خبر داد:

تعیین استراتژی انتخاباتی حزب اراده ملت در کنگره / با آیت‌الله هاشمی دیدار خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۷

در کنگره، اصلاح اساسنامه حزب به رای گذاشته خواهد شد و درباره استراتژی حزب اراده ملت ایران در خصوص انتخابات مجلس بحثکرده و آن را مشخص می‌کنیم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران از دیدار اعضای شورای مرکزی و دبیران استا‌ن‌های حزب متبوعش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قبل از برگزاری کنگره حزب اراده ملت ایران خبر داد و گفت: هدف اصلی برگزاری کنگره حزب اراده ملت ایران، تعیین استراتژی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص کنگره حزب اراده ملت ایران گفت: این کنگره در ارتباط با بحثرویکرد حزب اراده ملت ایران در انتخابات آینده مجلس است و سعی می‌کنیم در طی آن، به یک استراتژی مشخص در خصوص انتخابات مجلس برسیم.

وی با بیان اینکه در کنگره حزب اراده ملت ایران، شخصیت‌های سیاسی، چهره‌های فرهنگی، دبیران کل احزاب و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: در این کنگره، تعدادی مهمان و سخنران ویژه خواهیم داشت که هنوز حضور آنها نهایی نشده است و در صورت نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران ادامه داد: در بخش اول این کنگره، مهمان به سخنرانی خواهند پرداخت، دبیرکل حزب نیز گزارش عملکرد حزب را به اعضای حزب ارائه می‌کند و از سایت حزب‌مان رونمایی خواهیم کرد و در بخش دوم نیز اصلاح اساسنامه حزب به رای گذاشته خواهد شد و درباره استراتژی حزب اراده ملت ایران در خصوص انتخابات مجلس بحثکرده و آن را مشخص می‌کنیم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه قبل از برگزاری کنگره به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته نیز قبل از برگزاری کنگره‌هایمان به خدمت ایشان می‌رفتیم تا از رهنمودها و بیانات‌شان استفاده کنیم و امسال نیز مانند سال‌های گذشته اعضای شورای مرکزی و دبیران استان حزب نیز به خدمت ایشان می‌روند.

لازم به ذکر است که کنگره حزب اراده ملت ایران روز جمعه دوم اسفندماه در تالار تلاش در چهارراه پارک‌وی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز