خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان در روز ۲۲ بهمن:

هر کسی از ولایت فاصله بگیرد مردم او را طرد خواهند کرد

کد خبر : ۱۴۴۸۷۶

مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک تکلیف شرعی، ملی و انقلابی می‌‎دانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راهپیمایی بزرگ و باشکوه ۲۲ بهمن صحنه‎ای برای نمایش اقتدار نظام و قدرت‎نمایی ملت است و حضور باشکوه مردم در آن بیعتی دوباره با آرمان‎های انقلاب، نظام و رهبری‌ست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک تکلیف شرعی، ملی و انقلابی می‌‎دانند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه‎ای بزرگ را خلق کرده‎اند، بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف ملت و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی امسال نیز کوبنده‎‌تر و مستحکمتر از سال‎های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده‎اند.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن صحنه تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری است. حضور باشکوه ملت در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن مخابره پیام وحدت و همدلی همیشگی ملت ایران، توطئه‎های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه خرم‎آباد تاکید کرد: سربلندی، عزت و بزرگی امروز ملت ایران به برکت نهضت امام بزرگوار و تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. ۲۲ بهمن روزی است که ملت ایران قدرت خود را به رخ دنیا می‌‎کشد و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‎های آمریکایی‎‌ها خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل رفتارهای توهین آمیز آمریکایی‎‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: ملت ایران با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا پاسخ این اظهارات سخیف را می‌‎دهند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر ضرورت حرکت مردم و مسئولان بر محور ولایت فقیه تصریح کرد: راه نجات در صحنه‎های مختلف و مقابله با توطئه‌های دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است. میزان و ملاک ملت ایران اسلامی نیز رهبری و ولایت فقیه است و هر کسی از ولایت فاصله گرفت مردم نیز او را طرد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز