خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در جمع خبرنگاران:

حضور پرشور مردم قدرت مذاکره کنندگان هسته‌ای را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۹

این مدت کوتاه در حال مدون کردن برنامه‌های دولت قبل هستیم، همچنین تغییر چارت و تدوین شاخص‌ها بر اساس معیارهای دولت تدبیر و امید از دیگر برنامه‌های ماست.

معاون رییس‌جمهور تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت مانور مذاکره کنندگان را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در خیل عظیم راهپیمایان سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این حضور پرشور مردم و حمایت آن‌ها از نظام، قدرت مانور مذاکره کنندگان ما را افزایش می‌دهد و باعثمی‌شود، دست آوردهای مذاکرات افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که پیام دولت در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به غرب چیست، گفت: ملت ایران از منابع ملی خود دفاع می‌کند و از آن کوتاه نمی‌آید.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین در خصوص برنامه این معاونت درآینده نیز گفت: این مدت کوتاه در حال مدون کردن برنامه‌های دولت قبل هستیم، همچنین تغییر چارت و تدوین شاخص‌ها بر اساس معیارهای دولت تدبیر و امید از دیگر برنامه‌های ماست.

وی افزود: ما توافق نامه‌هایی در راستای مشارکت دستگاه اجرایی در حوزه زنان در دست اجرا داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز