خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی در پیامی به‌مناسبت دهه فجر:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بهم می‌ریزد

کد خبر : ۱۴۴۶۱۸

اکنون با قرار گرفتن در چهارمین دهه حیات طیبه انقلاب شکوه‌مند اسلامی و با نگاهی به گذشته می‌توان به وضوح دریافت که نقطه عطف این مجاهدت‌ها، حرکت به سوی حاکمیت ارزش‌های اسلامی و ایجاد جامعه‌ای عاری از ظلم و سرسپردگی بوده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اکنون با قرار گرفتن در چهارمین دهه حیات طیبه انقلاب شکوه‌مند اسلامی و با نگاهی به گذشته می‌توان به وضوح دریافت که نقطه عطف این مجاهدت‌ها، حرکت به سوی حاکمیت ارزش‌های اسلامی و ایجاد جامعه‌ای عاری از ظلم و سرسپردگی بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار جلالی در پیامی به‌ مناسبت ۲۲ بهمن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که «دههٔ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است»، بیان کرد: ۲۲ بهمن، ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم ‌نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است. دهه فرخنده فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و خلق حماسه­‌های ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر جهان بود که به رهبری بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران، خمینی کبیر(ره) در تاریخ به ثبت رسید.

در ادامه پیام آمده است: عصر حاضر، عصر بشر تشنه معنویت و عدالت است؛ معنویت و عدالتی که جز با ظلم‌ستیزی، استقامت و پایداری دست یافتنی نیست. کنار زدن پرده تزویر متکی به زر و زور استکبار جهانی و اذناب داخلی آنان و تجلی و تلالو چهره دلنشین عدالت و آزادی، هنوز به مجاهدت و تلاشی همه‌جانبه، خستگی‌ناپذیر و توام با بصیرت نیازمند است، امروز با برخوردهای دوگانه داعیه‌داران دروغین آزادی و عدالت و فرو افتادن نقاب از چهره مزورانه آنان، جهانیان متوجه شده‌اند که آزادی و عدالتی که نوید می‌دهند چیزی بیش از وعده‌های پوشالین و ابزاری در خدمت مطامع استعمارگرانه نیست، این بیداری از برکات فجر انقلاب اسلامی است که امید مستضعفان عالم را به حاکمیت و استقرار عدالت بیشتر کرده است.

سردار جلالی در این پیام می‌افزاید: اکنون با قرار گرفتن در چهارمین دهه حیات طیبه انقلاب شکوه‌مند اسلامی و با نگاهی به گذشته می‌توان به وضوح دریافت که نقطه عطف این مجاهدت‌ها، حرکت به سوی حاکمیت ارزش‌های اسلامی و ایجاد جامعه‌ای عاری از ظلم و سرسپردگی بوده است.

در خاتمه پیام ضمن دعوت جهت شرکت در راهپیمایی عنوان شده که مسوولیت همگان به ویژه در شرایط فعلی که هجمه‌هایی از دور و نزدیک، نظام اسلامی ما را نشانه گرفته است، تدبیر و رفتار سنجیده در نحوه برخورد با مسائل کشور خصوصا از سوی خواص، تاسی به سیره عملی حضرت امام(ره)، مراقبت مستمر درونی و حرکت هماهنگ و منسجم در خط ولایت فقیه است، مسلماً حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بهم می‌ریزد و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت و دنیا در این روز پرشکوه خواهد دید که زمین ایران اسلامی زیر پای حزب الله و مردم متدین ایران اسلامی می‌لرزد و یک بار دیگر اعلام وفاداری را به انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز