خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان با تخریب دولت به دنبال بازسازی هویت خود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۴

هرچه به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم میزان حجم انتقادات و تخریب‌ها نسبت به دولت بیشتر می‌شود / اصولگرایان باید به خواست و اراده ملت در انتخابات اخیر احترام بگذارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه انتقادات برخی از اصولگرایان به تخریب تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اصولگرایان با برخوردهای جناحی می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای‌شان هویت از دست رفته‌شان را بازسازی کنند و با ناکارامد نشان دادن دولت و تضعیفش اقبال از دست رفته را به خود بازگردانند.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تشدید هجمه‌ها اصولگرایان علیه دولت گفت: هجمه‌ها اصولگرایان به دولت تازگی ندارد و این مسئله پس از رای آوردن آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

وی ادامه داد: اصولگرایان پس از انتخاب آقای روحانی به دو دسته تقسیم شدند که عده‌ای از آنها درصدد مصادره آقای روحانی به نفع خویش برآمدند و عده‌ای نیز همان ابتدا و قبل از آغاز به کار دولت حملات را شروع کردند و شمشیر را از رو کشیدند. آن گروه نخواست پس از ناکامی در خواسته‌شان و مصادره آقای روحانی، به گروه دوم ایستادند و در مقابل دولت ایستادگی کردند.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به انتقادات خود از دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: انتقادات من و سایر نمایندگان نیز به دولت سابق پس از یک سال از استقرار دولت صورت گرفت و به نظرم، انتقاد از دولتی که هنوز مجالی برای استقرار و کار کردن نداشته است، معنایی ندارد.

قنبری با بیان اینکه انتقادات برخی از اصولگرایان به تخریب تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اصولگرایان با برخوردهای جناحی می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای‌شان هویت از دست رفته‌شان را بازسازی کنند و با ناکارامد نشان دادن دولت و تضعیفش اقبال از دست رفته را به خود بازگردانند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هرچه به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم میزان حجم انتقادات و تخریب‌ها نسبت به دولت بیشتر می‌شود.

وی معتقد است: برای بعضی از اصولگرایان منافع ملی مهم نیست، بلکه پیشبرد منافع جناحی‌شان مهمتر از هر چیز دیگری است و مدام در حال بهانه‌گیری‌های بی‌اساس هستند و حتی برای پیشبرد این منافع از به وجود آوردن فضای ملتهب نیز ابایی ندارند.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم با اشاره به برخورد صداوسیما در قبال دولت گفت: اینها می‌خواهند رئیس‌جمهور حتی یک ساعت نیز با ملت به راحتی صحبت نکند و این در حالی است که صداوسیما در زمان دولت قبل، پیرو دولت شده بود و حال دولت در رسانه‌ ملی مهجور مانده است و مردم از صداوسیما انتظار دارند که تا رفتاری یکسان و برابر و بی طرفانه با دولت فعلی نسبت به دولت قبل داشته باشد.

وی در خصوص تاثیر هجمه‌ها و انتقادات نسبت به دولت اظهار داشت: این هجمه‌ها تاکنون تاثیری در ملت نداشته است و البته موجب افزایش بدبینی افکار عمومی به صداوسیما و مجلس و اصولگرایان شده است. مردم این مخالفت‌ها را فراموش نخواهند کرد و این مخالفت‌ها را شائبه‌انگیز می‌دانند.

قنبری با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید به خواست و اراده ملت در انتخابات اخیر احترام بگذارند، تصریح کرد: مردم و حامیان دولت نباید دولت را در این برهه حساس کنونی تنها بگذارند تا مخالفان دولت احساس کنند که می‌توانند در عرصه‌ای بی رقیب یکه‌تازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز